Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
Vet inte än... Ska dit med pappa och förhoppningsvis min storebror med men vi har inte beställt än xD
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 12 aug, 2012 22:20 |
|
95mas
Elev |
12 aug, 2012 23:14 |
|
Lisen563
Elev |
2
13 aug, 2012 14:59 |
|
lusianna
Elev |
1
Lusianna 13 aug, 2012 15:22 |
|
Borttagen
|
2
13 aug, 2012 20:01 |
|
Majis
Elev |
Vilken fråga är det nu alla svarar på? xD Är det fortfarande familjen Weasley-grejen???
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 13 aug, 2012 20:07 |
|
95mas
Elev |
13 aug, 2012 20:48 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av 95mas: Jag svarade på vilket pass jag skulle på. Okej Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 13 aug, 2012 20:49 |
|
Julia Gullö
Elev |
Fråga 1. Jag tycker han är modig men inte så mycket mer.
Fråga 2. Ron är snyggast i fenixorden annars harry Fråga 3.Ja, absolut! Död åt Umbridge! Fråga 4. Det var bara några månader sedan jag började läsa dom men de var ju så bra som dom är slut för länge sedan. Men jag har ju vetat att det funnits jättelänge Fråga 5. Böckerna är så mycket bättre det enda som är bra i filmerna är skådespelarna 13 aug, 2012 20:57 |
|
kaptän grov hongel
Elev |
jag ska inte gå
14 aug, 2012 09:44 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen