Riket Kanamerin
Forum > Off Topic > Klubbar > Riket Kanamerin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Haha alltså... Ni är väldigt beskyddande
13 jun, 2012 12:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kanske xD men Cara brukar inte vara utloggad och ja jag vet att hon inte mått så bra det senaste så jag ville bara veta att hon mår bra ^^Haha alltså... Ni är väldigt beskyddande 13 jun, 2012 12:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kanske xD men Cara brukar inte vara utloggad och ja jag vet att hon inte mått så bra det senaste så jag ville bara veta att hon mår bra ^^ Haha alltså... Ni är väldigt beskyddande Okej (nu låter det som att jag skiter fullständigt i henne vilket jag inte gör, jag tycker mkt om henne men ah) 13 jun, 2012 12:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det är svårt att inte bry sig om henne xD i alla fall för mig som känner henne i irl ^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kanske xD men Cara brukar inte vara utloggad och ja jag vet att hon inte mått så bra det senaste så jag ville bara veta att hon mår bra ^^ Haha alltså... Ni är väldigt beskyddande Okej (nu låter det som att jag skiter fullständigt i henne vilket jag inte gör, jag tycker mkt om henne men ah) jag fattade att du inte menade något elakt och det fattar hon nog med ^^ 13 jun, 2012 12:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det är svårt att inte bry sig om henne xD i alla fall för mig som känner henne i irl ^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kanske xD men Cara brukar inte vara utloggad och ja jag vet att hon inte mått så bra det senaste så jag ville bara veta att hon mår bra ^^ Haha alltså... Ni är väldigt beskyddande Okej (nu låter det som att jag skiter fullständigt i henne vilket jag inte gör, jag tycker mkt om henne men ah) jag fattade att du inte menade något elakt och det fattar hon nog med ^^ Låter bra 13 jun, 2012 12:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha jag vi får hoppas det xD hahaSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det är svårt att inte bry sig om henne xD i alla fall för mig som känner henne i irl ^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kanske xD men Cara brukar inte vara utloggad och ja jag vet att hon inte mått så bra det senaste så jag ville bara veta att hon mår bra ^^ Haha alltså... Ni är väldigt beskyddande Okej (nu låter det som att jag skiter fullständigt i henne vilket jag inte gör, jag tycker mkt om henne men ah) jag fattade att du inte menade något elakt och det fattar hon nog med ^^ Låter bra 13 jun, 2012 12:50 |
|
AlexZz
Elev |
13 jun, 2012 12:52 |
|
Borttagen
|
Hm
13 jun, 2012 12:53 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Man får väl hoppas, hon kanske sover!Hm . .
13 jun, 2012 12:54 |
|
Borttagen
|
13 jun, 2012 12:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen