Maffian ala Harry Potter
Forum > Quidditchplanen > Maffian ala Harry Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Narcissa Lestrange
Elev |
14 maj, 2012 16:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mican00: Skrivet av Borttagen: får man rösta om man är död? Ja, för det är bara två st kvar Yey! Fast eftersom jag var ond så vet jag vem som är Voldermort så...Kanske inte ska rösta. 14 maj, 2012 16:24 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Jag tror AlexZz är Voldemort, precis som de flesta verkar tycka
14 maj, 2012 16:32 |
|
JosefinFini
Elev |
Vänta lite nu.... Känner att jag inte hänger med vad som händer. Vad händer? Varför röstar alla på den dom tror e voldy??
![]()
14 maj, 2012 16:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: Vänta lite nu.... Känner att jag inte hänger med vad som händer. Vad händer? Varför röstar alla på den dom tror e voldy?? Det är bara två kvar you know xXHalfbloodprincessXx och AlexZz så vem är voldi? 14 maj, 2012 16:47 |
|
AlexZz
Elev |
14 maj, 2012 17:18 |
|
Deathless
Elev |
14 maj, 2012 17:30 |
|
AlexZz
Elev |
14 maj, 2012 17:31 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Skrivet av Deathless: Jag röstar inte eftersom jag vet vem som är Voldy då jag var Bella. xD LYCKA TILL VOLDY! ♥ jag har fått veta men är förvirrad
14 maj, 2012 17:31 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av AlexZz: Alla röstar på mig ._.'' Oh my god! Får jag gräva min egen grav!? Snääällaaa Cara?? *ger dig en spade* tadaaa ![]()
14 maj, 2012 17:32 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen