myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Fredag snart :'D Omg, omg!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 mar, 2012 22:33 |
|
cirklar
Elev |
Hmm... Min sovsal består av mig, en annan svensk, en dansk, en britt och resten från USA. De flesta verkar också vara 20+ och har varit fans sedan jättelång tid tillbaka.
Jag känner mig väldigt awkward här...
15 mar, 2012 22:34 |
|
Solkatten
Elev |
Sorteras man in i ett elevhem?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 mar, 2012 22:36 |
|
cirklar
Elev |
15 mar, 2012 22:37 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av cirklar: Skrivet av Solkatten: Nej, man får välja elevhem själv Sorteras man in i ett elevhem? Då blir det ju inget kul. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 mar, 2012 00:40 |
|
cirklar
Elev |
Skrivet av Solkatten: Nja, man slipper ju bli besviken om man skulle hamna i fel elevhem.Skrivet av cirklar: Skrivet av Solkatten: Nej, man får välja elevhem själv Sorteras man in i ett elevhem? Då blir det ju inget kul. *host* Pottermore som tyckte jag passade i Gryffindor när jag inte alls gör det egentligen *host* On another note... Inatt skrev myHogwarts detta på sin facebook: "SURPRISE! We unlocked Day 2 for beta registration. If you're a Day 1 or Day 2 tester, you are now able to register and access myHogwarts Beta."
16 mar, 2012 07:01 |
|
Galaxus
Elev |
Min sovsal verka bestå av bara amerikanare. 6 tjejer och fyra killar inklusive mig, om jag inte har räknat fel...
Fastän brist på funktioner ser det ändå ut som någonting som kommer att vara fantastisk. Älskar idéen med permanenta sovsalar. Registrera dig och få 9 vänner på köpet. Jag är sovsal #17 btw. Gryffindor! 16 mar, 2012 09:36 |
|
J-star Black
Elev |
16 mar, 2012 09:37 |
|
Borttagen
|
Jag är sovsal #93, Slytherin. Hittills är vi 7 stycken (mig inräknad), 6 tjejer och 1 kille xD Vi är ganska spridda, nån amerikan, nån kanadensare, nån från England, nån från Singapore och nån från Slovenien
16 mar, 2012 12:43 |
|
Solkatten
Elev |
Vilken tid kan man logga in idag? :'D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 mar, 2012 15:41 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen