ERKÄNN!
Forum > Quidditchplanen > ERKÄNN!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ikka
Elev |
Jag erkänner att jag kommer gråta sjukt mycket efter filmen, när jag inser att HP är slut.
ERKÄNN! ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
10 jan, 2011 19:01 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag vill gråta atm. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 jan, 2011 19:01 |
|
ikka
Elev |
Jag erkänner att jag har gjort pinsamt stor del av mina inlägg i off topic-trådar. ERKÄNN!
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
10 jan, 2011 19:02 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag har ont i mitt knä. ERKÄNN
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 jan, 2011 19:03 |
|
parkinson123
Elev |
10 jan, 2011 19:45 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag blev extremt avundsjuk på föregående erkännande! ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 jan, 2011 19:51 |
|
parkinson123
Elev |
10 jan, 2011 19:59 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag inte kan använda Skype, lol. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 jan, 2011 19:59 |
|
themarauder
Lärare |
11 jan, 2011 07:53 |
|
Borttagen
|
Jag erkännr att jag snart kommer bli upptäkt med att inte göra det jag ska på lektionen
ERKÄNN! Edit: Phu, han upptäckte mig inte 11 jan, 2011 13:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen