@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JosefinFini
Elev |
4 nov, 2012 18:22 |
|
M4L13
Elev |
4 nov, 2012 18:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag saknar dig Minna, hoppas du har det bra i himmelen. Minns när vi sa att vi var syskon, Du jag och han. Vi raggade på killar och han raggade på olika tjejer. Var var rätt så osmarta och gjorde massor av saker. Nu står jag ensam med det här, med honom. Han är helt förstörd efter det som hände. Han försöker ta upp en helt annan relation med mig, det har hänt mycket. Jag vill bara att du ska veta att jag fortfarande älskar dig, jag kommer aldrig släppa dig. vem? En kille, jag killen och Minna (Hon tog självmord den 14 juli) var väldigt bra vänner. Sen förstördes allt när hon dog, och killen är väl på ett annat sätt intreserad och jag gillar det inte. För det gick ganska långt mellan oss nu på höstlovet och den här veckan. Och han låter mig inte vara :c Men jag vill inte bryta våran kontakt naw 4 nov, 2012 18:44 |
|
Borttagen
|
Trollen... är de borta?
4 nov, 2012 18:46 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Trollen... är de borta? Ja.. Hej 4 nov, 2012 18:48 |
|
Solkatten
Elev |
Om jag inte får gå kommer jag bryta ihop...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 nov, 2012 18:51 |
|
Borttagen
|
ska äta kladdkaka nu
4 nov, 2012 19:19 |
|
Lucy och Rose
Elev |
4 nov, 2012 19:20 |
|
J-star Black
Elev |
Jag tänker hela tiden på att fånga troll, fastän jag vet att de är borta! Bläddrar hela tiden fram nya sidor när jag inte tänker på det xD
![]() ![]()
4 nov, 2012 19:21 |
|
Solkatten
Elev |
Allt för Sverige ska jag också se på. ^^ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 nov, 2012 19:22 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen