@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lunah~
Elev |
Nu ska jag plugga matte, för jag har prov på tisdag... I'M GONNA DIE, WE'RE ALL GONNA DIE, I'M GONNA DIE!!!
4 nov, 2012 17:43 |
|
Borttagen
|
4 nov, 2012 17:51 |
|
Luna Chang
Elev |
Insåg att jag har varit medlem i ett år och 11 måånader idag
Hej 4 nov, 2012 17:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag saknar dig Minna, hoppas du har det bra i himmelen. Minns när vi sa att vi var syskon, Du jag och han. Vi raggade på killar och han raggade på olika tjejer. Var var rätt så osmarta och gjorde massor av saker. Nu står jag ensam med det här, med honom. Han är helt förstörd efter det som hände. Han försöker ta upp en helt annan relation med mig, det har hänt mycket. Jag vill bara att du ska veta att jag fortfarande älskar dig, jag kommer aldrig släppa dig. vem? En kille, jag killen och Minna (Hon tog självmord den 14 juli) var väldigt bra vänner. Sen förstördes allt när hon dog, och killen är väl på ett annat sätt intreserad och jag gillar det inte. För det gick ganska långt mellan oss nu på höstlovet och den här veckan. Och han låter mig inte vara :c Men jag vill inte bryta våran kontakt 4 nov, 2012 17:52 |
|
Lunah~
Elev |
JosefinFiniRonald WeasleyaviforsVictoire WeaslysagandaMissFnissIvveKinghchildhoodlightCindyharrypotterrBombardaMinidjuretAlvaRawenclawadliitamexpelliarmusHannaPannaMoy.GinnyWeasleyCorriiz titta på min profil
4 nov, 2012 18:03 |
|
M4L13
Elev |
4 nov, 2012 18:05 |
|
HannaPanna
Elev |
4 nov, 2012 18:06 |
|
Borttagen
|
4 nov, 2012 18:07 |
|
Solkatten
Elev |
Omg, på tisdag har jag varit medlem här i ett år! ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 nov, 2012 18:09 |
|
Borttagen
|
4 nov, 2012 18:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen