@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Almson: Undrar om alla andra elevhem blir irriterade på Hufflepuff för att vi äger så mycket.... Skämta bara. Love Between the houses. Ibland. haha, nä xD Fast det vore kul om vi också fick vinna xD Love between the houses ♥ 4 nov, 2012 14:48 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
4 nov, 2012 14:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Jag fyller år idag! Det enda jag önskar mig är att ni fyller anslagstavlan med David Tennant! There you go luv! 4 nov, 2012 14:49 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Pizza till lunch idag
På Nellies pizza fanns ost, tomat, ananas och vitlök Snacka om konstig smak jag har xD 4 nov, 2012 14:52 |
|
Almson
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Pizza till lunch idag På Nellies pizza fanns ost, tomat, ananas och vitlök Snacka om konstig smak jag har xD Bara jag som hatar Pizza här?? O.o
4 nov, 2012 14:56 |
|
Borttagen
|
Almson japp
4 nov, 2012 14:57 |
|
Borttagen
|
Jag saknar dig Minna, hoppas du har det bra i himmelen.
Minns när vi sa att vi var syskon, Du jag och han. Vi raggade på killar och han raggade på olika tjejer. Var var rätt så osmarta och gjorde massor av saker. Nu står jag ensam med det här, med honom. Han är helt förstörd efter det som hände. Han försöker ta upp en helt annan relation med mig, det har hänt mycket. Jag vill bara att du ska veta att jag fortfarande älskar dig, jag kommer aldrig släppa dig. 4 nov, 2012 14:57 |
|
Borttagen
|
Alltså, när jag ser ett troll trycker jag typ hundra gånger på den.
4 nov, 2012 14:58 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Almson: Skrivet av Nymfadora Tonks: Pizza till lunch idag På Nellies pizza fanns ost, tomat, ananas och vitlök Snacka om konstig smak jag har xD Bara jag som hatar Pizza här?? O.o Säkert inte, vi är ju över 15000 här så ^-^ 4 nov, 2012 14:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag saknar dig Minna, hoppas du har det bra i himmelen. Minns när vi sa att vi var syskon, Du jag och han. Vi raggade på killar och han raggade på olika tjejer. Var var rätt så osmarta och gjorde massor av saker. Nu står jag ensam med det här, med honom. Han är helt förstörd efter det som hände. Han försöker ta upp en helt annan relation med mig, det har hänt mycket. Jag vill bara att du ska veta att jag fortfarande älskar dig, jag kommer aldrig släppa dig. vem? 4 nov, 2012 15:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen