vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Har engelska men jobbar med so. Läraren är inte här.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 dec, 2011 10:52 |
|
Ida S
Lärare |
Sitter i skolan och gör trolldrycker på Pottermore ^^
"we live together, and harry does all the cooking." 15 dec, 2011 10:55 |
|
Solkatten
Elev |
Sitter i skolan och skriver en fanfic.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 dec, 2011 12:02 |
|
expelliarmus
Elev |
15 dec, 2011 12:06 |
|
Borttagen
|
15 dec, 2011 12:13 |
|
Solkatten
Elev |
Svenska.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 dec, 2011 13:23 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Leker med google översätt tillsammans med Citronisglassen! Så kul alltså! Vi leker tysta leken, men pratar med varandra genom google-tanten. Hahah!XD
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 15 dec, 2011 13:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dobby, a free elf: Leker med google översätt tillsammans med Citronisglassen! Så kul alltså! Vi leker tysta leken, men pratar med varandra genom google-tanten. Hahah!XD låter roligt själv kollar jag på film ^^ 15 dec, 2011 13:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dobby, a free elf: Leker med google översätt tillsammans med Citronisglassen! Så kul alltså! Vi leker tysta leken, men pratar med varandra genom google-tanten. Hahah!XD Fast det ska stå Dobby, a free elf istället. 15 dec, 2011 14:11 |
|
Fang
Elev |
Äter en chokladbit från chokladkalendern.
15 dec, 2011 14:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen