@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Almson
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Almson: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Almson: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Almson: Jag vill göra någonting, vad som helst. Sista dagen på lovet och det känns som att jag inte gjort ett skit. GAAAAHHH ![]() Välkommen till klubben... Haha... xD JAG VILL GÅ PÅ BIO. Så. Nu har jag sagt det. xD MIG VILL OCKSÅ GÅ PÅ BIO! x) Haha vad vill du se? xD The Hobbit, som inte kommit ut än Oh, ja, den måste jag se när den kommer... Men jag vill se allting... Har en hel lista, som jag vill gå på men förmodligen aldrig kommer hinna
4 nov, 2012 14:38 |
|
Borttagen
|
Tror jag ska gå ut... Snart...
4 nov, 2012 14:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Almson: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Almson: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Almson: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Almson: Jag vill göra någonting, vad som helst. Sista dagen på lovet och det känns som att jag inte gjort ett skit. GAAAAHHH ![]() Välkommen till klubben... Haha... xD JAG VILL GÅ PÅ BIO. Så. Nu har jag sagt det. xD MIG VILL OCKSÅ GÅ PÅ BIO! x) Haha vad vill du se? xD The Hobbit, som inte kommit ut än Oh, ja, den måste jag se när den kommer... Men jag vill se allting... Har en hel lista, som jag vill gå på men förmodligen aldrig kommer hinna Varför är det alltid så? Alltid! 4 nov, 2012 14:39 |
|
Pixie
Elev |
4 nov, 2012 14:40 |
|
Almson
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Almson: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Almson: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Almson: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Almson: Jag vill göra någonting, vad som helst. Sista dagen på lovet och det känns som att jag inte gjort ett skit. GAAAAHHH ![]() Välkommen till klubben... Haha... xD JAG VILL GÅ PÅ BIO. Så. Nu har jag sagt det. xD MIG VILL OCKSÅ GÅ PÅ BIO! x) Haha vad vill du se? xD The Hobbit, som inte kommit ut än Oh, ja, den måste jag se när den kommer... Men jag vill se allting... Har en hel lista, som jag vill gå på men förmodligen aldrig kommer hinna Varför är det alltid så? Alltid! Jag vet, Alltid! Så himla irriterande! Och när man väl vill så kan man inte...
4 nov, 2012 14:41 |
|
M4L13
Elev |
4 nov, 2012 14:42 |
|
Ginny00
Elev |
ska tvätta håret. har så roligt idag..
4 nov, 2012 14:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Almson: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Almson: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Almson: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Almson: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Almson: Jag vill göra någonting, vad som helst. Sista dagen på lovet och det känns som att jag inte gjort ett skit. GAAAAHHH ![]() Välkommen till klubben... Haha... xD JAG VILL GÅ PÅ BIO. Så. Nu har jag sagt det. xD MIG VILL OCKSÅ GÅ PÅ BIO! x) Haha vad vill du se? xD The Hobbit, som inte kommit ut än Oh, ja, den måste jag se när den kommer... Men jag vill se allting... Har en hel lista, som jag vill gå på men förmodligen aldrig kommer hinna Varför är det alltid så? Alltid! Jag vet, Alltid! Så himla irriterande! Och när man väl vill så kan man inte... Eller hur! 4 nov, 2012 14:43 |
|
Borttagen
|
stop and Grow smakar äckligt....
4 nov, 2012 14:44 |
|
Almson
Elev |
Undrar om alla andra elevhem blir irriterade på Hufflepuff för att vi äger så mycket....
Skämta bara. Love Between the houses.
4 nov, 2012 14:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen