@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Jinora: Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Skrivet av Jinora: Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Skrivet av Jinora: Skrivet av Borttagen: M4L13, din sista gif är slightly distracting.... ^What she said iknow. thats the point. Ojojoj, stämmer det att du bara är 12 år? Förstörd i så unga år.... Well... this is awkward .___. EHEHEHEHEHEEHHE fast Pixie är värre ;3 her head is full of dirty things all the time nd she's just 12 13 years old today. det är hon stolt över lol Dagens ungdom *skakar uppgivet på huvudet* And this is even more awkward Vi har samlats här idag för att ta ett gemensamt farväl av Jinora som tragiskt nog dog av awkwardness. 4 nov, 2012 14:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Almson: Jag vill göra någonting, vad som helst. Sista dagen på lovet och det känns som att jag inte gjort ett skit. GAAAAHHH ![]() Välkommen till klubben... 4 nov, 2012 14:24 |
|
Almson
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Almson: Jag vill göra någonting, vad som helst. Sista dagen på lovet och det känns som att jag inte gjort ett skit. GAAAAHHH ![]() Välkommen till klubben... Haha... xD JAG VILL GÅ PÅ BIO. Så. Nu har jag sagt det.
4 nov, 2012 14:25 |
|
Borttagen
|
4 nov, 2012 14:26 |
|
Borttagen
|
det är skola imorrn..... Och jag som tänkt sitta i ett träd och få inspiration till att skria....
4 nov, 2012 14:30 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag är nervös. Vet dock inte över vad
4 nov, 2012 14:31 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jinora: Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Skrivet av Jinora: Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Skrivet av Jinora: Skrivet av Borttagen: M4L13, din sista gif är slightly distracting.... ^What she said iknow. thats the point. Ojojoj, stämmer det att du bara är 12 år? Förstörd i så unga år.... Well... this is awkward .___. EHEHEHEHEHEEHHE fast Pixie är värre ;3 her head is full of dirty things all the time nd she's just 12 13 years old today. det är hon stolt över lol Dagens ungdom *skakar uppgivet på huvudet* And this is even more awkward Vi har samlats här idag för att ta ett gemensamt farväl av Jinora som tragiskt nog dog av awkwardness. stoltdirtymindedchey.se
4 nov, 2012 14:33 |
|
Almson
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Almson: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Almson: Jag vill göra någonting, vad som helst. Sista dagen på lovet och det känns som att jag inte gjort ett skit. GAAAAHHH ![]() Välkommen till klubben... Haha... xD JAG VILL GÅ PÅ BIO. Så. Nu har jag sagt det. xD MIG VILL OCKSÅ GÅ PÅ BIO! x) Haha vad vill du se? xD
4 nov, 2012 14:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Almson: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Almson: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Almson: Jag vill göra någonting, vad som helst. Sista dagen på lovet och det känns som att jag inte gjort ett skit. GAAAAHHH ![]() Välkommen till klubben... Haha... xD JAG VILL GÅ PÅ BIO. Så. Nu har jag sagt det. xD MIG VILL OCKSÅ GÅ PÅ BIO! x) Haha vad vill du se? xD The Hobbit, som inte kommit ut än 4 nov, 2012 14:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jinora: Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Skrivet av Jinora: Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Skrivet av Jinora: Skrivet av Borttagen: M4L13, din sista gif är slightly distracting.... ^What she said iknow. thats the point. Ojojoj, stämmer det att du bara är 12 år? Förstörd i så unga år.... Well... this is awkward .___. EHEHEHEHEHEEHHE fast Pixie är värre ;3 her head is full of dirty things all the time nd she's just 12 13 years old today. det är hon stolt över lol Dagens ungdom *skakar uppgivet på huvudet* And this is even more awkward Vi har samlats här idag för att ta ett gemensamt farväl av Jinora som tragiskt nog dog av awkwardness. stoltdirtymindedchey.se ![]() 4 nov, 2012 14:36 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen