@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jinora
Elev |
Skrivet av Borttagen: M4L13, din sista gif är slightly distracting.... ^What she said 4 nov, 2012 14:01 |
|
Borttagen
|
Mitt hår är jobbigt.
4 nov, 2012 14:03 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Jinora: Skrivet av Borttagen: M4L13, din sista gif är slightly distracting.... ^What she said iknow. thats the point. ![]()
4 nov, 2012 14:04 |
|
The Noble Lion
Elev |
ALLTSÅ OMG, NI KAN INTE FATTA VAD SOM PRECIS HÄNDE! JAG HAR FÅTT ETT BREV HEM DÄR DET STÅR ATT JAG HAR BLIVIT ANTAGEN SOM UTBYTESSTUDENT I USA UNDER 2013, NI KAN INTE FATTA HUR GLAD JAG ÄR JUST NU! DET HÄR ÄR UNBELIEVABLE! AJLFKJDSAJHFKJFSHGK
4 nov, 2012 14:05 |
|
Borttagen
|
Hungrig....
4 nov, 2012 14:05 |
|
acciomuffin
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av acciomuffin: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av acciomuffin: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av acciomuffin: jag har fortfarande inte återhämtat mig från igår kväll. känner mig emotionellt svag. Menar du GloZell's video? ja Den var fin, alltså seriöst jag fick tårar i ögonen av att titta på den och hon liksom beskrev allting och åååååååh adfjhdksjfhakslgjhsfklgh ![]()
4 nov, 2012 14:05 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: ALLTSÅ OMG, NI KAN INTE FATTA VAD SOM PRECIS HÄNDE! JAG HAR FÅTT ETT BREV HEM DÄR DET STÅR ATT JAG HAR BLIVIT ANTAGEN SOM UTBYTESSTUDENT I USA UNDER 2013, NI KAN INTE FATTA HUR GLAD JAG ÄR JUST NU! DET HÄR ÄR UNBELIEVABLE! AJLFKJDSAJHFKJFSHGK Herregud vad häftigt! Grattis 4 nov, 2012 14:06 |
|
Borttagen
|
H.U.N.G.R.I.G.!.!.!
4 nov, 2012 14:07 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av The Noble Lion: ALLTSÅ OMG, NI KAN INTE FATTA VAD SOM PRECIS HÄNDE! JAG HAR FÅTT ETT BREV HEM DÄR DET STÅR ATT JAG HAR BLIVIT ANTAGEN SOM UTBYTESSTUDENT I USA UNDER 2013, NI KAN INTE FATTA HUR GLAD JAG ÄR JUST NU! DET HÄR ÄR UNBELIEVABLE! AJLFKJDSAJHFKJFSHGK Herregud vad häftigt! Grattis TACK SÅ MYCKET, JAG KAN INTE FATTA DET HÄR!
4 nov, 2012 14:07 |
|
Borttagen
|
Har tänkt på en sak, det mesta som jag skriver här är "Orkar inte"
4 nov, 2012 14:09 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen