Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av YoshiFriend <3: Jag vill SLÅ personer som påpekar vad/hur/när man äter, DET ÄR EN PERSONLIG ENSAK.Ibland tror jag att jag har anorexia, för jag tänker typ as-mycket på vad jag äter osv. Egentligen är jag smal, och inte alls tjock eller mullig, så jag vet inte vad jag har fått det ifrån att jag ska banta. Sen tränar jag ganska mycket så jag vet att jag behöver äta.... Och det blir inte bättre för att vissa kommenterar i skolan att jag äter ganska mycket till lunch, det har fått mig att äta ännu mindre och ibland gå hungrig i skolan Som sagt, prata med någon innan det går utför. Jag har haft anorexia hela hösten och det är helt jävla värdelöst. 24 feb, 2013 11:29 |
|
Elma00
Elev |
Hej då, jag dör, hatar allt just nu.
Min dator startar inte, min mobil är borta (sitter vid pappas dator nu) jag har förstört allt angående min crush eftersom att jag suger, jag vill skära mig själv så mycket men vet att jag inte får, jag vill svälta mig själv = Jag vill bara dö.
24 feb, 2013 12:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Hej då, jag dör, hatar allt just nu. Min dator startar inte, min mobil är borta (sitter vid pappas dator nu) jag har förstört allt angående min crush eftersom att jag suger, jag vill skära mig själv så mycket men vet att jag inte får, jag vill svälta mig själv = Jag vill bara dö. Gör inte såhär mot dig själv! Skär dig inte, svält inte dig själv, jag lovar, inget blir bättre av det. Och du suger INTE! Du verkar väldigt snäll, och det är jag defenitivt inte ensam om att tycka! Det är väl lätt för mig att säga, och egentligen vet jag ingenting, men ändå. Du kanske inte lyssnar och du kanske inte tror mig, men du är en jättefin tjej och inget borde få dig att må såhär dåligt, det förtjänar du verkligen inte! Du har inte gjort något fel, och ingen borde behöva gå igenom det du gör. Kram 24 feb, 2013 13:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vet inte. Fast han fick reda på det innan farfar dog. De släktforskade och farfar tänkte väl sig inte för innan de började med det, pappa hittade en annan släkting och farfar fick väl förklara sig... den dagen när vi visste att farfar skulle dö (och han dog 21:45 på kvällen) så ringde det någon och pratade jättesnabbt och oroligt, jag fattade ingenting hon bara ''är peter sjuk?'' ''öhm ja'' ''är han väldigt sjuk?'' ''öh ja'' '''blablablablablablablablablablabla hans dotter blablabla din mamma hade sökt mig blablablablablablabla min mamma blablablabla''' och jag fattade i princip ingenting, sen frågade jag mamma och hon sa att jag skulle få reda på det sen. Och sen berättade hon det helt enkelt Jaha... Min katt kanske måste avlivas.... 24 feb, 2013 14:24 |
|
childhoodlight
Elev |
24 feb, 2013 14:40 |
|
Borttagen
|
24 feb, 2013 15:09 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av childhoodlight: . Jag mår himla bra. Bra!! Jag med. Eller var du ironisk?? Nej, jag var seriös!
24 feb, 2013 15:15 |
|
Borttagen
|
Hatar när folk inte förstår att vi yngre faktiskt kan må dåligt...
24 feb, 2013 15:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: . Skrivet av Borttagen: Skrivet av childhoodlight: . Jag mår himla bra. Bra!! Jag med. Eller var du ironisk?? Nej, jag var seriös! Toppen!!! 24 feb, 2013 15:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hatar när folk inte förstår att vi yngre faktiskt kan må dåligt... ^that...^ Men herregud, du är bara tretton... TA ER I ARSLET VA (och jag menade såklart inte specifikt tretton utan tolv, elva, tio, nio också) 24 feb, 2013 16:24 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen