vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wingardium Leviosa
Elev |
15 dec, 2011 07:55 |
|
Borttagen
|
dricker kaffe och ska kolla på film snart :3
15 dec, 2011 08:37 |
|
Borttagen
|
Jag kooommmer somna, men det vill jag inte...
Jag trodde jag hörde mamma säga att det fanns cola i kylskåpet men när jag kollade så fanns det inte jag måste ha drömt </3 15 dec, 2011 08:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag kooommmer somna, men det vill jag inte... Jag trodde jag hörde mamma säga att det fanns cola i kylskåpet men när jag kollade så fanns det inte jag måste ha drömt </3 *ger dig min Cola* xD 15 dec, 2011 08:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag kooommmer somna, men det vill jag inte... Jag trodde jag hörde mamma säga att det fanns cola i kylskåpet men när jag kollade så fanns det inte jag måste ha drömt </3 *ger dig min Cola* xD ååh du är min hjälte ♥ 15 dec, 2011 08:45 |
|
themarauder
Lärare |
15 dec, 2011 08:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag kooommmer somna, men det vill jag inte... Jag trodde jag hörde mamma säga att det fanns cola i kylskåpet men när jag kollade så fanns det inte jag måste ha drömt </3 *ger dig min Cola* xD ååh du är min hjälte ♥ nämen man tackar! jag vet hur irriterande det är när man inte har Cola :c I can feel your pain. 15 dec, 2011 08:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag kooommmer somna, men det vill jag inte... Jag trodde jag hörde mamma säga att det fanns cola i kylskåpet men när jag kollade så fanns det inte jag måste ha drömt </3 *ger dig min Cola* xD ååh du är min hjälte ♥ nämen man tackar! jag vet hur irriterande det är när man inte har Cola :c I can feel your pain. Ja jag är typ beroende av cola! ); 15 dec, 2011 08:54 |
|
Borttagen
|
^ då är du inte ensam om det xD
15 dec, 2011 09:01 |
|
Borttagen
|
Äter frukost och tittar på Musikhjälpen, det är roligare att titta nu när Jason är med också ♥
15 dec, 2011 09:50 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen