@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jinora
Elev |
4 nov, 2012 09:49 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Jag är trött även om klockan snart är 10! xD
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 4 nov, 2012 09:50 |
|
Little J
Elev |
4 nov, 2012 09:51 |
|
GinnyOlivia
Elev |
4 nov, 2012 10:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: HAHAJag var på halloween-party igår, ahaha, usch vad det var kul! XD Vi gick på spökvandring i skogen, såg på film, åt massa gott och hade allmänt roligt. Sen gick vi på skoj och frågade "bus eller godis" - vi trodde att ingen skulle ha godis hemma. Well - första huset vi valde hade ljus på gården och en pumpa. Vi knackade på och en flicka öppnade. Ett skelett dök upp i dörröpningen. Ahaha. Vi fick godis och amanda bara "Som tack för att vi fick godis ger jag dig en pinne" *ger henne en pinne* Vid nästa hus fick vi choklad, och de fick en sten (som jag hade plockat från deras egen gård xD), och vid sista huset fick de en vissen blomma som stått vid vägrenen. Vi fick kex. 4 nov, 2012 10:21 |
|
Caius
Elev |
Min att göra lista idag;
- Hinna rita två-tre bilder som ska vara klara innan midnatt (kommer inte lyckas rita klart alla tre... Får vara glá om en blir klar i tid) - Möblera färdigt i rummet och efter det kanske åka till Ikea för att köpa en liten expidit + fyra lådor till den så jag får någonstans att lägga mina färdiga cosplays i (förtillfället bor de i min säng om dagarna och på min skrivbordsstol om nätterna, lol). - Fotografera ett porträtt till ena fototävlingen (YAY FÖR VÄDRET, EXAKT VAD JAG HAR VÄNTAT PÅ!). - Ta igen det jag missade under gårdagen när jag inte skrev något till NaNoWriMo, dvs skriva minst 14000 ord idag och ha skrivit klart del två, samt börjat på del tre av historien. - Hinna duscha någonstans mitt emellan något också.... Uhm ja.... Det här blir svårt att lyckas med. </3 Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 4 nov, 2012 10:21 |
|
Borttagen
|
Det värker i mitt ena lillfinger.
4 nov, 2012 10:22 |
|
Caius
Elev |
Omfd, såg precis en sak... </3 En person som typ äger ut allt och alla på att rita valde att joina den saken som jag ska rita två-tre bilder på... </3 Kommer aldrig att gå så väl för mig nu </3
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 4 nov, 2012 10:24 |
|
Borttagen
|
Nu blev jag så där super trött.
4 nov, 2012 10:52 |
|
LauraTree
Elev |
Muffin: Här står det mer om träffen:
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22475&page=263 4 nov, 2012 11:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen