@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Ser troll lite då och då men nej, jag tänker inte fånga mer. Sluta dyk upp!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 nov, 2012 02:56 |
|
Borttagen
|
Jag tror faktiskt jag ska sova nu...
4 nov, 2012 03:09 |
|
Solkatten
Elev |
Jag undrar när Halloween-temat försvinner.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 nov, 2012 03:13 |
|
Tuggrus
Elev |
Usch känner mig så ensam och liten just nu, någon som vill uggla så jag inte blir för rädd.
MUMS! 4 nov, 2012 04:39 |
|
PerfectFreak
Elev |
Nu ska jag och min godispåse lägga oss och se Downton Abbey eftersom jag var så bra att jag somnade typ åtta igår..
4 nov, 2012 07:44 |
|
LauraTree
Elev |
Godmorgon!
Hej på dig Hej på dig Hej på dig Hej på dig Hej på dig Hej på dig Hej på dig Skulle bara testa lite olika fonter om ni undrar vad jag håller på med... 4 nov, 2012 08:00 |
|
Seafeather
Elev |
Jag är lik en snusmumrik med ont i halsen idaf, Eller kanske en Nargel Luna snackar om......Eller en sprängsjärtkrabba.
Se ovanstående meddelande. 4 nov, 2012 08:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HarryFreakingPotter: ok just kiddin.Skrivet av Borttagen: DUN DUN DUN DUN Spoiler: Tryck här för att visa! you sure? Spoiler: Tryck här för att visa! 4 nov, 2012 09:19 |
|
Afturelding
Elev |
4 nov, 2012 09:27 |
|
Borttagen
|
Jag var på halloween-party igår, ahaha, usch vad det var kul! XD
Vi gick på spökvandring i skogen, såg på film, åt massa gott och hade allmänt roligt. Sen gick vi på skoj och frågade "bus eller godis" - vi trodde att ingen skulle ha godis hemma. Well - första huset vi valde hade ljus på gården och en pumpa. Vi knackade på och en flicka öppnade. Ett skelett dök upp i dörröpningen. Ahaha. Vi fick godis och amanda bara "Som tack för att vi fick godis ger jag dig en pinne" *ger henne en pinne* Vid nästa hus fick vi choklad, och de fick en sten (som jag hade plockat från deras egen gård xD), och vid sista huset fick de en vissen blomma som stått vid vägrenen. Vi fick kex. 4 nov, 2012 09:39 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen