@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Caius
Elev |
Seriöst, jag är inte van att få kommentarer på saker jag lägger upp på någon hemsida typ asfort, lol.... Människan skrämmer mig... </3
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 4 nov, 2012 00:01 |
|
Borttagen
|
Jag kan seriöst inte stava såhär dags. Varför ska det vara så svårt att vara trött och stava samtidigt?!
4 nov, 2012 00:03 |
|
melindaa
Elev |
4 nov, 2012 00:18 |
|
Luna Chang
Elev |
Hej, min pyjamas tröja is sitting the wrong way
Hej 4 nov, 2012 00:28 |
|
Borttagen
|
Heej, I cant's stava anything when it's natt 4 nov, 2012 00:30 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Heej, I cant's stava anything when it's natt Me neither!! And today is my moms B-day Hej 4 nov, 2012 00:30 |
|
Borttagen
|
DUN DUN DUN DUN
Spoiler: Tryck här för att visa! 4 nov, 2012 00:31 |
|
Twix
Elev |
Man börjar ju undra lite om man verkligen är frisk när man mitt i natten blir sugen på fiskfriletter
4 nov, 2012 00:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Heej, I cant's stava anything when it's natt Me neither!! And today is my moms B-day Ohyeah!! Grattis too her 4 nov, 2012 00:33 |
|
Luna Chang
Elev |
Om 7 inlägg ska 15 braiga personer få ett brev♥
Hej 4 nov, 2012 00:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen