Twix
Elev
|
Skrivet av Solkatten: Den som röstar på Romney är ju lite kocko...
Fast alla tycker och tänker ju olika, vissa anser att Romney skulle vara en bättre ledare för USA och håller med honom i hans åsikter, och det får dom väl göra? 
3 nov, 2012 22:52
|
Solkatten
Elev
|
Åh, jag vill inte att någon ska åka ut ikväll, haha. 
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."
3 nov, 2012 23:01
|
smartbabe
Elev
|
tidsfördriv, tråkig lista ~
Spoiler: Tryck här för att visa!
Sex & Kärlek
Är du singel ? - yes
Haft något seriöst förhållande förut ? - nej.
Haft sex ? - nej.
Varit gravid ? - nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - nej.
Kärlek eller sex ? - sex.
har du varit riktigt kär i någon ? - nej.
Finns det någon för dig just nu ? - kanske ?
Hur många gånger har du haft sex ? - ingen.
10 frågor om dig själv
Hur lång är du? - 163
Fullständiga namn ? - sofia josefin keranen
När fyller du år ? - 28 november.
Vad vill du bli när du bli stor? - glad.
Vad pluggar du ? - jag vet inte.
Har du långt hår? - jo.
Vilken hårfärg har du? - brun.
Sminkar du dig? - jo.
Har du haft sex senaste månaden? - nej.
Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - vita.
Har du kysst någon idag? - jo.
Några utsmyckningar på din kropp, isf vad ? - nope.
Vilken årstid är bäst ? - både vinter & sommar :$
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? - sovmorgon & vakna bredvid någon man tycker om.
Vad tycker du mest om hos dig själv ? - min åh så stora självsäkerhet.
Vad är du bra på ? - irritera min familj.
Vem älskar du mest på denna jord ? - jag vet inte.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon ? - tillsammans med någon.
10 frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän ? - dorine, adrian.
Vem vet allt om dig ? - ingen.
Vem är den roligaste av dina vänner ? - jag vet inte.
Vem är snyggast av dina vänner ? - har inga snygga vänner. D:
Vem är mest partyprisse ? - jag. :$
När var du senast med nån kompis? - nyss,
Vem sov du hos senast av dina kompisar? - denise
Kompis som du har känt längst? - nicole.
Vem känner dig bäst? - ingen,
Vem är den du helst har filmväll med? - jag vet inte faktiskt.
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - jag, absolut. :$
Vem röker av dina vänner ? - de flesta.
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med? - min giraff.
10 frågor om din familj
Vem står dig närmast? - ingen.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? - brukade ha,
Vem är farligast i din familj ? - min bror.
Vem ser roligast ut i din familj ? - min bror.
Har ni några djur ? - nej.
Vem är coolast ? - ingen.
Vem har du mest gemensamt med ? - linda,
Vem står för underhållningen ? - åh, du vet, ingen.
Vem sover du oftast med ? - sover själv.
Roligaste kvällen med familjemedlem ? - jag vet inte.
10 frågor om idag
Vad har du gjort ? - massa saker.
Har du varit glad idag ? - jadå.
Har du varit ledsen idag ? - nah
Har du gjort något bra idag ? - lyckats skämma ut dorine (y)
Har du slagit någon idag ? - slog dorine. med en glasflaska.
Vad ska du göra nu ? - sova.
Har du gjort något dåligt idag ? - nä
Vad har du ätit idag ? - massa... grilled cheese, polarkaka, nötter osv.
Har du duschat idag ? - nej
Är du trött ? - ja.
Kläder:
Vad har du på dig nu? - trosor, bh, linne, strumpor.
Har du bytt om idag? - jo.
Favorittröja? - linnet jag har på mig, fast, det är inte mitt.
Klädesplagget på andra könet? - vit tshirt. eller linne. eller nej förresten, badbyxor. äh, jag vet inte. mössa kanske? glasögon är fint också, inte för att det har med saken att göra då.
Har du gett bort kläder någon gång?- flera gånger :s
Har du ångrat ett klädköp nån gång? - flera gånger, det är därför jag ger bort dem.
Vad använder du för skor? - går barfota överallt.

3 nov, 2012 23:04
|
|
Borttagen
|
Det är något med sista scenen i Halvblodsprinsen som gör att den är väldigt fin och sorglig...
3 nov, 2012 23:05
|
Tvilling
Elev
|
3 nov, 2012 23:14
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det är något med sista scenen i Halvblodsprinsen som gör att den är väldigt fin och sorglig...
tycker du? Blir typ bara irriterad när jag ser den, ingen aning om varför...
3 nov, 2012 23:15
|
Ginny!!!!
Elev
|
I am watching "Snuten i varuhuset."
LOL XD

3 nov, 2012 23:16
|
Kintsugi
Prefekt
|
"...and a rocket ship". ♥♥
ps. ingen vågar uggla mig na na na na na naaaa 
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾
3 nov, 2012 23:16
|
|
Borttagen
|
3 nov, 2012 23:16
|
Twix
Elev
|
Skrivet av Ginny!!!!: I am watching "Snuten i varuhuset."
LOL XD
Åh haha den är så underbar ♥
3 nov, 2012 23:17
|
Du får inte svara på den här tråden.