@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
AlexZz I know you are there somewhere hiding, get out and answe my owl!
Hej 3 nov, 2012 22:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Alltså Ella Henderson, hon är ju underbar! ♥ Jag klarar inte av henne, om hon inte vinner så vet jag inte vad jag ska göra! Hittills tycker jag alla har varit bra. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 nov, 2012 22:31 |
|
Tvilling
Elev |
Ska försöka sätta 500 ord till ner på papper! Dock ska jag väl "tangenta" det ner i ett word-dokument, men sak samma. c;
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 3 nov, 2012 22:32 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Alltså Ella Henderson, hon är ju underbar! ♥ Jag klarar inte av henne, om hon inte vinner så vet jag inte vad jag ska göra! Hittills tycker jag alla har varit bra. Jag såg bara på Rylan, Union J, Ella och District 3! Ella var helt klart bäst, sedan Union J! ♥
3 nov, 2012 22:34 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Alltså Ella Henderson, hon är ju underbar! ♥ Jag klarar inte av henne, om hon inte vinner så vet jag inte vad jag ska göra! Hittills tycker jag alla har varit bra. Jag såg bara på Rylan, Union J, Ella och District 3! Ella var helt klart bäst, sedan Union J! ♥ Jag tycker alla som nu är kvar är otroligt bra. ^^ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 nov, 2012 22:34 |
|
Margaret
Elev |
Jag är sjuk och har alldeles ont i halsen. Jobbat som vikarie på ett dagis i en vecka och det är förmodligen därifrån det kommer. Jag får väl se det som ett första steg i uppbyggandet av ett immunförsvar som klarar av en dagis-miljö.
![]()
3 nov, 2012 22:40 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Alltså Ella Henderson, hon är ju underbar! ♥ Jag klarar inte av henne, om hon inte vinner så vet jag inte vad jag ska göra! Hittills tycker jag alla har varit bra. Jag såg bara på Rylan, Union J, Ella och District 3! Ella var helt klart bäst, sedan Union J! ♥ Jag tycker alla som nu är kvar är otroligt bra. ^^ Jodå det såklart, men man har ju sina favoriter
3 nov, 2012 22:45 |
|
Solkatten
Elev |
Den som röstar på Romney är ju lite kocko...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 nov, 2012 22:46 |
|
Borttagen
|
Vill ha glass...
3 nov, 2012 22:52 |
|
M4L13
Elev |
3 nov, 2012 22:52 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen