Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Neeyum vilmavilmavilma why didn't you tell me? alltså jag har svårt att uttrycka mig på det här sättet i forumet, men skicka en uggla NÄRSOMHELST så kan vi prata, ok? du kan få mitt nummer om du vill messa/ringa nån gång också (bara det där med mina föräldrar u know men men)
alltså jg vill bara att du ska vara glad för då blir jag glad och ily darling❤
23 feb, 2013 19:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Var på farmors begravning igår. Den var fin och prästen pratade väldigt bra. Dom spelade "jag och min far" (Magnus Ugglas version av Olle Ljungströms låt.) Men just nu är jag helt och hållet förvirrad. Plötsligt har farmor 6 stycken syskon, jag trodde bara att hon hade en och att hon hade dött i somras, men nej då hon hade 6 stycken! Jag träffade också två av Mina kusiner som jag inte har sett på ca 7 år. Brorsan kom också, ända från Oslo men stannar bara över helgen. Och nu fick jag reda på att jag har en till bror! Eller kanske snarare " halvbror " eftersom jag och min första bror inte har samma mamma men samma pappa. Jag och min "nya" bror har vare sig samma mamma eller samma pappa men vi har samma bror.... Ganska krångligt va? Fast så är det med syrran också... De spelade den på min farfars begravning också. Och min pappa fick reda på att han hade en syster och jag fick reda på att jag hade en faster och två kusiner. 23 feb, 2013 21:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Var på farmors begravning igår. Den var fin och prästen pratade väldigt bra. Dom spelade "jag och min far" (Magnus Ugglas version av Olle Ljungströms låt.) Men just nu är jag helt och hållet förvirrad. Plötsligt har farmor 6 stycken syskon, jag trodde bara att hon hade en och att hon hade dött i somras, men nej då hon hade 6 stycken! Jag träffade också två av Mina kusiner som jag inte har sett på ca 7 år. Brorsan kom också, ända från Oslo men stannar bara över helgen. Och nu fick jag reda på att jag har en till bror! Eller kanske snarare " halvbror " eftersom jag och min första bror inte har samma mamma men samma pappa. Jag och min "nya" bror har vare sig samma mamma eller samma pappa men vi har samma bror.... Ganska krångligt va? Fast så är det med syrran också... De spelade den på min farfars begravning också. Och min pappa fick reda på att han hade en syster och jag fick reda på att jag hade en faster och två kusiner. Oj vad tyckte din pappa om det? 23 feb, 2013 21:27 |
|
Borttagen
|
Vet inte. Fast han fick reda på det innan farfar dog.
De släktforskade och farfar tänkte väl sig inte för innan de började med det, pappa hittade en annan släkting och farfar fick väl förklara sig... den dagen när vi visste att farfar skulle dö (och han dog 21:45 på kvällen) så ringde det någon och pratade jättesnabbt och oroligt, jag fattade ingenting hon bara ''är peter sjuk?'' ''öhm ja'' ''är han väldigt sjuk?'' ''öh ja'' '''blablablablablablablablablablabla hans dotter blablabla din mamma hade sökt mig blablablablablablabla min mamma blablablabla''' och jag fattade i princip ingenting, sen frågade jag mamma och hon sa att jag skulle få reda på det sen. Och sen berättade hon det helt enkelt 23 feb, 2013 21:37 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av lovegood99: (detta hände för ett tag sen) asså det kÄnns så jävla bra nu när en kille i min klass kmr och säger till mig 'dra in magen'. DET höjde mitt självförtroende så himla mycke...not.. jag har alltid varit okej nöjd med min vikt och mage.. och så kmr han och säger så... antagligen sade han det på skämt men enligt mig var de inge roligt skämt...:/ Jag går andra året på gymnasiet nu, men jag fick EN kommentar när jag gick i 5:an. EN kommentar av en kille som inte hade alla hästar hemma om att min mage var för stor, att den var som en "ölmage". Det där har hänt med mig än idag, det är alltså 7 år vi pratar om och den där kommentaren hänger fortfarande över mig ibland så jag förstår verkligen att det kan kännas pissjobbigt. Men om du alltid varit nöjd med ditt utseende så är det där som räknas, ta inte åt dig av andras skit, det är inte värt det i längden. ![]()
23 feb, 2013 21:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hyperion: Skrivet av lovegood99: (detta hände för ett tag sen) asså det kÄnns så jävla bra nu när en kille i min klass kmr och säger till mig 'dra in magen'. DET höjde mitt självförtroende så himla mycke...not.. jag har alltid varit okej nöjd med min vikt och mage.. och så kmr han och säger så... antagligen sade han det på skämt men enligt mig var de inge roligt skämt...:/ Jag går andra året på gymnasiet nu, men jag fick EN kommentar när jag gick i 5:an. EN kommentar av en kille som inte hade alla hästar hemma om att min mage var för stor, att den var som en "ölmage". Det där har hänt med mig än idag, det är alltså 7 år vi pratar om och den där kommentaren hänger fortfarande över mig ibland så jag förstår verkligen att det kan kännas pissjobbigt. Men om du alltid varit nöjd med ditt utseende så är det där som räknas, ta inte åt dig av andras skit, det är inte värt det i längden. Så funkar vi alla människor, tusen komplimanger är inte tillräckligt för att väga upp en dålig... it sucks 24 feb, 2013 10:38 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Ibland tror jag att jag har anorexia, för jag tänker typ as-mycket på vad jag äter osv. Egentligen är jag smal, och inte alls tjock eller mullig, så jag vet inte vad jag har fått det ifrån att jag ska banta. Sen tränar jag ganska mycket så jag vet att jag behöver äta....
Och det blir inte bättre för att vissa kommenterar i skolan att jag äter ganska mycket till lunch, det har fått mig att äta ännu mindre och ibland gå hungrig i skolan http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 24 feb, 2013 10:42 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av YoshiFriend <3: Ibland tror jag att jag har anorexia, för jag tänker typ as-mycket på vad jag äter osv. Egentligen är jag smal, och inte alls tjock eller mullig, så jag vet inte vad jag har fått det ifrån att jag ska banta. Sen tränar jag ganska mycket så jag vet att jag behöver äta.... Och det blir inte bättre för att vissa kommenterar i skolan att jag äter ganska mycket till lunch, det har fått mig att äta ännu mindre och ibland gå hungrig i skolan Prata med någon nu när du fortfarande är medveten om att det är ett "problem" ♥ Det är mycket svårare sen. =) - just like themarauder 24 feb, 2013 11:16 |
|
lovegood99
Elev |
jag är trött på att bara tänka 'jag måste vara perfekt'.
det gör mig bara deprimerad.. 24 feb, 2013 11:16 |
|
themarauder
Lärare |
Har börjat att titta på Beauty and the beast (den nya den här gången) och ojojoj... JAG ÄR FAST.
Vad ska jag ta och titta på nu då? =) - just like themarauder 24 feb, 2013 11:21 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen