vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
adliitam
Elev |
14 dec, 2011 20:17 |
|
Disenchanted
Elev |
14 dec, 2011 21:13 |
|
Borttagen
|
Dricker te, lyssnar på musik, funderar på att skriva något men vet inte vad.
14 dec, 2011 23:15 |
|
expelliarmus
Elev |
14 dec, 2011 23:17 |
|
themarauder
Lärare |
14 dec, 2011 23:25 |
|
Borttagen
|
Spelar Pokemon på mitt DS ♥
14 dec, 2011 23:47 |
|
Borttagen
|
Just nu chillarvjag och väntar på att klockan ska bli 12 så jag kan öppna lygglis kalendern
14 dec, 2011 23:50 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Väntar på att få gå och lägga mig. 45% kvar och sedan KAN JAG SOOOOOVA! :'D ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 dec, 2011 00:38 |
|
Solkatten
Elev |
Väntar på att vi ska åka till busshållsplatsen om kanske tio minuter. Fem i.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 dec, 2011 07:47 |
|
J00KERN
Elev |
15 dec, 2011 07:49 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen