@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Vem/vilka är din(a) favorit(er)?? Har inte följt det men tycker Union J och gruppen med killen och tjejen är grymt bra. Håller inte heller så bra koll, men Union J och District 3 är så himla bra ♥ Jag undrar om District 3 gillar Hunger Games. Precis vad jag tänkte! Great minds think alike vart ser ni det? länk? http://www.filmon.com/#ITV1 Det laggade så sjukt mycket att jag inte orkade se mer när Union J hade sjungt X)
3 nov, 2012 21:59 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Så jag ägnade hela gårkvällen och morgonen med att mata Firefly, säsong och film ♥ VARFÖR har jag inte sett det innan? Kommer ihåg när man gjorde reklam för Firefly och jag ville se - men det låg helt fel i tid och jag hade fullt upp med annat. och öööh... nu har det typ gått tio år utan att jag sett det.
Och öööh.. JAG VILL HA MER FIREFLY-MATERIAL!!! OCH JAG VILL SE ALLT I STAR TREK-VÄG! OCH JAG VILL SE OM the O.C för att jag saknar ett par karaktärer där. OCH JAG VILL SE OM NCIS säsong 1-3 för att jag saknar Gibbs ♥ (Firefly-kaptenen var ju ..öööhm... inte lika cool som Gibbs). OCH JAG VILL SE OM BUFFY FÖR ATT JAG SAKNAR BUFFY/SPIKE-RELATIONEN FRÅN 4-7:an specifikt ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 3 nov, 2012 22:01 |
|
Borttagen
|
Tror ni jag klarar att inte somna?
3 nov, 2012 22:08 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: ![]() OMG IT'S THE HAMBURGLER! Skrattade i flera minuter åt det här när det hamnade på min tumblr-dash XD Haha, awesome tjuv. xD Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Vem/vilka är din(a) favorit(er)?? Har inte följt det men tycker Union J och gruppen med killen och tjejen är grymt bra. Håller inte heller så bra koll, men Union J och District 3 är så himla bra ♥ Jag undrar om District 3 gillar Hunger Games. Precis vad jag tänkte! Great minds think alike vart ser ni det? länk? http://www.filmon.com/#ITV1 Det laggade så sjukt mycket att jag inte orkade se mer när Union J hade sjungt X) Jag vet, det laggade sjukt mycket då men inte nu längre. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 nov, 2012 22:11 |
|
Lavender.Brown
Elev |
Bluh blöh!
3 nov, 2012 22:15 |
|
M4L13
Elev |
mugglis och facebook är de enda sidorna som inte fucking laggar för mig
jag hatar dig så jävla mycket ibland data ._.
3 nov, 2012 22:15 |
|
The Noble Lion
Elev |
Alltså Ella Henderson, hon är ju underbar! ♥
Jag klarar inte av henne, om hon inte vinner så vet jag inte vad jag ska göra!
3 nov, 2012 22:21 |
|
Ginny00
Elev |
456 ord på min oneshot nu ^-^
3 nov, 2012 22:21 |
|
Tonks_xD
Elev |
3 nov, 2012 22:22 |
|
Obliviate_
Elev |
I'm sorry men vad är en oneshot?
3 nov, 2012 22:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen