Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 8568 8569 8570 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av joel9324:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
TITTAR PÅ THE X FACTOR UK!

Vem/vilka är din(a) favorit(er)??

Har inte följt det men tycker Union J och gruppen med killen och tjejen är grymt bra. De andra har jag typ inte hört.

Håller inte heller så bra koll, men Union J och District 3 är så himla bra ♥

Jag undrar om District 3 gillar Hunger Games.

Precis vad jag tänkte! Great minds think alike


vart ser ni det? länk?

http://www.filmon.com/#ITV1

Det laggade så sjukt mycket att jag inte orkade se mer när Union J hade sjungt X)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

3 nov, 2012 21:59

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Så jag ägnade hela gårkvällen och morgonen med att mata Firefly, säsong och film ♥ VARFÖR har jag inte sett det innan? Kommer ihåg när man gjorde reklam för Firefly och jag ville se - men det låg helt fel i tid och jag hade fullt upp med annat. och öööh... nu har det typ gått tio år utan att jag sett det.

Och öööh.. JAG VILL HA MER FIREFLY-MATERIAL!!!
OCH JAG VILL SE ALLT I STAR TREK-VÄG!
OCH JAG VILL SE OM the O.C för att jag saknar ett par karaktärer där.
OCH JAG VILL SE OM NCIS säsong 1-3 för att jag saknar Gibbs ♥ (Firefly-kaptenen var ju ..öööhm... inte lika cool som Gibbs).
OCH JAG VILL SE OM BUFFY FÖR ATT JAG SAKNAR BUFFY/SPIKE-RELATIONEN FRÅN 4-7:an specifikt ♥

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

3 nov, 2012 22:01

Borttagen

Avatar


Tror ni jag klarar att inte somna?

3 nov, 2012 22:08

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F16hp6om.gif
OMG IT'S THE HAMBURGLER!

Skrattade i flera minuter åt det här när det hamnade på min tumblr-dash XD

Haha, awesome tjuv. xD

Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av joel9324:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
TITTAR PÅ THE X FACTOR UK!

Vem/vilka är din(a) favorit(er)??

Har inte följt det men tycker Union J och gruppen med killen och tjejen är grymt bra. De andra har jag typ inte hört.

Håller inte heller så bra koll, men Union J och District 3 är så himla bra ♥

Jag undrar om District 3 gillar Hunger Games.

Precis vad jag tänkte! Great minds think alike


vart ser ni det? länk?

http://www.filmon.com/#ITV1

Det laggade så sjukt mycket att jag inte orkade se mer när Union J hade sjungt X)

Jag vet, det laggade sjukt mycket då men inte nu längre.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 nov, 2012 22:11

Lavender.Brown
Elev

Avatar


Bluh blöh!

3 nov, 2012 22:15

M4L13
Elev

Avatar


mugglis och facebook är de enda sidorna som inte fucking laggar för mig
jag hatar dig så jävla mycket ibland data ._.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

3 nov, 2012 22:15

The Noble Lion
Elev

Avatar


Alltså Ella Henderson, hon är ju underbar! ♥
Jag klarar inte av henne, om hon inte vinner så vet jag inte vad jag ska göra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

3 nov, 2012 22:21

Ginny00
Elev

Avatar


456 ord på min oneshot nu ^-^

3 nov, 2012 22:21

Tonks_xD
Elev

Avatar


3 nov, 2012 22:22

Obliviate_
Elev

Avatar


I'm sorry men vad är en oneshot?

3 nov, 2012 22:23

1 2 3 ... 8568 8569 8570 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.