@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Vem/vilka är din(a) favorit(er)?? Har inte följt det men tycker Union J och gruppen med killen och tjejen är grymt bra. Håller inte heller så bra koll, men Union J och District 3 är så himla bra ♥ 3 nov, 2012 21:35 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Vem/vilka är din(a) favorit(er)?? Har inte följt det men tycker Union J och gruppen med killen och tjejen är grymt bra. Håller inte heller så bra koll, men Union J och District 3 är så himla bra ♥ Jag undrar om District 3 gillar Hunger Games. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 nov, 2012 21:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Vem/vilka är din(a) favorit(er)?? Har inte följt det men tycker Union J och gruppen med killen och tjejen är grymt bra. Håller inte heller så bra koll, men Union J och District 3 är så himla bra ♥ Jag undrar om District 3 gillar Hunger Games. Precis vad jag tänkte! Great minds think alike 3 nov, 2012 21:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Vem/vilka är din(a) favorit(er)?? Har inte följt det men tycker Union J och gruppen med killen och tjejen är grymt bra. Håller inte heller så bra koll, men Union J och District 3 är så himla bra ♥ Jag undrar om District 3 gillar Hunger Games. Precis vad jag tänkte! Great minds think alike Yeah. :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 nov, 2012 21:39 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Vem/vilka är din(a) favorit(er)?? Har inte följt det men tycker Union J och gruppen med killen och tjejen är grymt bra. Håller inte heller så bra koll, men Union J och District 3 är så himla bra ♥ Jag undrar om District 3 gillar Hunger Games. Precis vad jag tänkte! Great minds think alike vart ser ni det? länk?
3 nov, 2012 21:42 |
|
Luna Chang
Elev |
OM TJUGOFYRA INLÄGG ÄR JAG HALVVÄGS TILL MASTER OF MUGGLIS!!
Hej 3 nov, 2012 21:46 |
|
Borttagen
|
Bara jag som tycker att Beatuy and a Beat music videon är väldigt dålig?
3 nov, 2012 21:55 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Vem/vilka är din(a) favorit(er)?? Har inte följt det men tycker Union J och gruppen med killen och tjejen är grymt bra. Håller inte heller så bra koll, men Union J och District 3 är så himla bra ♥ Ella Henderson är också SÅÅÅÅ BRA ATT JAG DÖR!! Men Union J though, OMG!
3 nov, 2012 21:56 |
|
Borttagen
|
3 nov, 2012 21:57 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Vem/vilka är din(a) favorit(er)?? Har inte följt det men tycker Union J och gruppen med killen och tjejen är grymt bra. Håller inte heller så bra koll, men Union J och District 3 är så himla bra ♥ Jag undrar om District 3 gillar Hunger Games. Precis vad jag tänkte! Great minds think alike vart ser ni det? länk? http://www.filmon.com/#ITV1 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 nov, 2012 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen