Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 8567 8568 8569 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
TITTAR PÅ THE X FACTOR UK!

Vem/vilka är din(a) favorit(er)??

Har inte följt det men tycker Union J och gruppen med killen och tjejen är grymt bra. De andra har jag typ inte hört.

Håller inte heller så bra koll, men Union J och District 3 är så himla bra ♥

3 nov, 2012 21:35

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
TITTAR PÅ THE X FACTOR UK!

Vem/vilka är din(a) favorit(er)??

Har inte följt det men tycker Union J och gruppen med killen och tjejen är grymt bra. De andra har jag typ inte hört.

Håller inte heller så bra koll, men Union J och District 3 är så himla bra ♥

Jag undrar om District 3 gillar Hunger Games.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 nov, 2012 21:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
TITTAR PÅ THE X FACTOR UK!

Vem/vilka är din(a) favorit(er)??

Har inte följt det men tycker Union J och gruppen med killen och tjejen är grymt bra. De andra har jag typ inte hört.

Håller inte heller så bra koll, men Union J och District 3 är så himla bra ♥

Jag undrar om District 3 gillar Hunger Games.

Precis vad jag tänkte! Great minds think alike

3 nov, 2012 21:38

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
TITTAR PÅ THE X FACTOR UK!

Vem/vilka är din(a) favorit(er)??

Har inte följt det men tycker Union J och gruppen med killen och tjejen är grymt bra. De andra har jag typ inte hört.

Håller inte heller så bra koll, men Union J och District 3 är så himla bra ♥

Jag undrar om District 3 gillar Hunger Games.

Precis vad jag tänkte! Great minds think alike

Yeah. :3

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 nov, 2012 21:39

joel9324
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
TITTAR PÅ THE X FACTOR UK!

Vem/vilka är din(a) favorit(er)??

Har inte följt det men tycker Union J och gruppen med killen och tjejen är grymt bra. De andra har jag typ inte hört.

Håller inte heller så bra koll, men Union J och District 3 är så himla bra ♥

Jag undrar om District 3 gillar Hunger Games.

Precis vad jag tänkte! Great minds think alike


vart ser ni det? länk?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

3 nov, 2012 21:42

Luna Chang
Elev

Avatar


OM TJUGOFYRA INLÄGG ÄR JAG HALVVÄGS TILL MASTER OF MUGGLIS!!

Hej

3 nov, 2012 21:46

Borttagen

Avatar


Bara jag som tycker att Beatuy and a Beat music videon är väldigt dålig?

3 nov, 2012 21:55

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
TITTAR PÅ THE X FACTOR UK!

Vem/vilka är din(a) favorit(er)??

Har inte följt det men tycker Union J och gruppen med killen och tjejen är grymt bra. De andra har jag typ inte hört.

Håller inte heller så bra koll, men Union J och District 3 är så himla bra ♥

Ella Henderson är också SÅÅÅÅ BRA ATT JAG DÖR!! Men Union J though, OMG!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

3 nov, 2012 21:56

Borttagen

Avatar

+2


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F16hp6om.gif
OMG IT'S THE HAMBURGLER!

Skrattade i flera minuter åt det här när det hamnade på min tumblr-dash XD

3 nov, 2012 21:57

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av joel9324:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
TITTAR PÅ THE X FACTOR UK!

Vem/vilka är din(a) favorit(er)??

Har inte följt det men tycker Union J och gruppen med killen och tjejen är grymt bra. De andra har jag typ inte hört.

Håller inte heller så bra koll, men Union J och District 3 är så himla bra ♥

Jag undrar om District 3 gillar Hunger Games.

Precis vad jag tänkte! Great minds think alike


vart ser ni det? länk?

http://www.filmon.com/#ITV1

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 nov, 2012 21:57

1 2 3 ... 8567 8568 8569 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.