@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av M4L13: Vad? fangirlar över nåt som directioners skulle döda mig över CC: MUMS! 3 nov, 2012 19:53 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av M4L13: Vad? fangirlar över nåt som directioners skulle döda mig över CC: jadu x3
3 nov, 2012 19:53 |
|
Borttagen
|
3 nov, 2012 20:02 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av M4L13: fangirlar över nåt som directioners skulle döda mig över CC: Vadå? o.o "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 nov, 2012 20:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M4L13: fangirlar över nåt som directioners skulle döda mig över CC: Nu blev jag intresserad C: 3 nov, 2012 20:06 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av M4L13: fangirlar över nåt som directioners skulle döda mig över CC: Det du skrev i One Direction tråden?
3 nov, 2012 20:07 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av M4L13: fangirlar över nåt som directioners skulle döda mig över CC: Vadå? o.o Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: fangirlar över nåt som directioners skulle döda mig över CC: Nu blev jag intresserad C: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av M4L13: fangirlar över nåt som directioners skulle döda mig över CC: Det du skrev i One Direction tråden? OMG I'M POPULAR nemen, nej owo ok tänk efter nu allihopa tillsammans vad är det som är så debatterat i 1dfandomen eller vad man ska säga lol. något som antagligen har gått för långt och jättemånga directioners typ hatar or something? ccccc: ok jag kommer bli så hatad av alla nu ahah wat am i doing with my lyef...
3 nov, 2012 20:10 |
|
Margaret
Elev |
3 nov, 2012 20:12 |
|
t i l d a
Elev |
Min kusin har börjat gilla Harry Potter. Och HON har en trollstav, Ginnys faktiskt.
Själv har jag älskat, avgudat och varit beroende av Harry Potter i flera år. Men har jag nån trollstav? NEJ. Avundsjuk... -.-
3 nov, 2012 20:18 |
|
M4L13
Elev |
3 nov, 2012 20:21 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen