@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
OMG! Jag bryter snart ihop! </3
3 nov, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JAAAAG! Någon som vill ha 2,3 kilo godis? c: Heh, fick det som försenad födelsedagspresent av fyra av mina kompisar OwO 3 nov, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
Trollen är vänligt sinnade idag ♥
Har fångat 55 idag, I think Skrivet av Borttagen: Vill du skicka en uggla?OMG! Jag bryter snart ihop! </3 Elihhn: Haha, trevligt c: 3 nov, 2012 19:13 |
|
Borttagen
|
sanna1324567 Så illa är det inte, eller kanske. Jag tror problemet brukar kallas; fangirling </3 xD ♥
Men tack endå ♥ 3 nov, 2012 19:15 |
|
Miss_Green
Elev |
3 nov, 2012 19:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okej sanna1324567 Så illa är det inte, eller kanske. Jag tror problemet brukar kallas; fangirling </3 xD ♥ Men tack endå ♥ Skrivet av Miss_Green: JAAAG!Vill någon uggla med lilla mejjjjj?? :3 ♥ 3 nov, 2012 19:17 |
|
Luna Chang
Elev |
3 nov, 2012 19:17 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Borttagen: sanna1324567 Så illa är det inte, eller kanske. Jag tror problemet brukar kallas; fangirling </3 xD ♥ Men tack endå ♥ Vi har ju samma känsla, right!? Och vi båda vet varför...? Spoiler: Tryck här för att visa!
3 nov, 2012 19:18 |
|
Miss_Green
Elev |
3 nov, 2012 19:18 |
|
Obliviate_
Elev |
Bored out of my mind, ingen o snacka med (ugglar iofs med en ♥), pojkvännen ligger apatisk i sängen för att inte skrika av smärta. Detta blir en bra lördagskväll :3
3 nov, 2012 19:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen