Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 855 856 857 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+2


Angående vikt: det är väl inte hela världen om man väger lite för mkt eller lite för lite. Grejen är ju att man ska må bra!! Om man inte mår bra så får man kanske försöka gå ner/upp i vikt. Men så länge man mår bra (fysiskt, i detta fall) är det väl inte farligt? Bara för att min kompis väger 2 kilo mindre än jag behöver jag väl inte banta? Man vill ju inte leva som en pinne, det är ju inte heller snyggt.

Sluta skriv (t e x) om man väger ** och är *** lång så är man tjock/smal/lagom för folk kan bli jätte oroliga då!

23 feb, 2013 12:21

lovegood99
Elev

Avatar


(detta hände för ett tag sen) asså det kÄnns så jävla bra nu när en kille i min klass kmr och säger till mig 'dra in magen'.
DET höjde mitt självförtroende så himla mycke...not..
jag har alltid varit okej nöjd med min vikt och mage.. och så kmr han och säger så...
antagligen sade han det på skämt men enligt mig var de inge roligt skämt...:/

23 feb, 2013 15:02

TacosPanda
Elev

Avatar


Skrivet av lovegood99:
(detta hände för ett tag sen) asså det kÄnns så jävla bra nu när en kille i min klass kmr och säger till mig 'dra in magen'.
DET höjde mitt självförtroende så himla mycke...not..
jag har alltid varit okej nöjd med min vikt och mage.. och så kmr han och säger så...
antagligen sade han det på skämt men enligt mig var de inge roligt skämt...:/

Det är bara taskigt, men han menade nog inte att vara taskig
Förstår dock att du tog det hårt, men det ska du inte
Om du är nöjd så är det ju grymt, strunta i honom

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lr9djagCkS1qefafr.gif

23 feb, 2013 15:13

lovegood99
Elev

Avatar


Skrivet av TacosPanda:
Skrivet av lovegood99:
(detta hände för ett tag sen) asså det kÄnns så jävla bra nu när en kille i min klass kmr och säger till mig 'dra in magen'.
DET höjde mitt självförtroende så himla mycke...not..
jag har alltid varit okej nöjd med min vikt och mage.. och så kmr han och säger så...
antagligen sade han det på skämt men enligt mig var de inge roligt skämt...:/

Det är bara taskigt, men han menade nog inte att vara taskig
Förstår dock att du tog det hårt, men det ska du inte
Om du är nöjd så är det ju grymt, strunta i honom

ja,.. han brukar oftast vara ganska oseriös... såå.
okej inte alltid( sen jag började träna ..). Men det 'dumma' i det är att jag faktist drog in magen den dagen så gott jag kunde..-.-

23 feb, 2013 15:17

TacosPanda
Elev

Avatar


Skrivet av lovegood99:
Skrivet av TacosPanda:
Skrivet av lovegood99:
(detta hände för ett tag sen) asså det kÄnns så jävla bra nu när en kille i min klass kmr och säger till mig 'dra in magen'.
DET höjde mitt självförtroende så himla mycke...not..
jag har alltid varit okej nöjd med min vikt och mage.. och så kmr han och säger så...
antagligen sade han det på skämt men enligt mig var de inge roligt skämt...:/

Det är bara taskigt, men han menade nog inte att vara taskig
Förstår dock att du tog det hårt, men det ska du inte
Om du är nöjd så är det ju grymt, strunta i honom

ja,.. han brukar oftast vara ganska oseriös... såå.
okej inte alltid( sen jag började träna ..). Men det 'dumma' i det är att jag faktist drog in magen den dagen så gott jag kunde..-.-

Förstår att du gjorde det, det hade nog vem som helst gjort, hur smal man än var.. men usch, killar förstår inte att även skämt kan såra en

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lr9djagCkS1qefafr.gif

23 feb, 2013 15:20

lovegood99
Elev

Avatar


Skrivet av TacosPanda:
Skrivet av lovegood99:
Skrivet av TacosPanda:
Skrivet av lovegood99:
(detta hände för ett tag sen) asså det kÄnns så jävla bra nu när en kille i min klass kmr och säger till mig 'dra in magen'.
DET höjde mitt självförtroende så himla mycke...not..
jag har alltid varit okej nöjd med min vikt och mage.. och så kmr han och säger så...
antagligen sade han det på skämt men enligt mig var de inge roligt skämt...:/

Det är bara taskigt, men han menade nog inte att vara taskig
Förstår dock att du tog det hårt, men det ska du inte
Om du är nöjd så är det ju grymt, strunta i honom

ja,.. han brukar oftast vara ganska oseriös... såå.
okej inte alltid( sen jag började träna ..). Men det 'dumma' i det är att jag faktist drog in magen den dagen så gott jag kunde..-.-

Förstår att du gjorde det, det hade nog vem som helst gjort, hur smal man än var.. men usch, killar förstår inte att även skämt kan såra en

true story..

23 feb, 2013 18:10

Neeyum
Elev

Avatar


jag orkar inte med min familj. min mamma tvingar mig att gå till kuratorer, fast jag har sagt att jag inte vill, och jg menar det. även om hon ser hur mycket ångest jag får iför det, så tvingar hon dit mig ändå. jag ligger bokstavligen på golvet och gråter framför hennes ögon utan att hon bryr sig.
min pappa är bara... nej. vi har aldrig haft någon särskilt bea relation, men nu har det gått över gränsen. han säger saker framför mina ögon FAST jag säger att jag blir sårad, och sen blir han sur när jag låser in mig på mitt rum för att slippa lyssna på honom. dessutom så skämtar han väldigt ofta, typ håller fast mig osv. jag har extrem fobi för när jag inte kan röra på mig, någon håller i mig och jag inte kan komma loss, så jag i princip skriker tills min röst brister, och då skriker han åt mig.
min bror är typ perfekt, perfekta betyg, brådmogen, alltid foglig och aldrig något problem. det är klart jag märker att mina föräldrar tycker bättre om honom. han är alltid i centrum, alltid. den enda gången jag är i centrum är när dom pratar om hur vi ska göra med mig.
idag sa han att jag förstörde allting och att han hatade mig.
till på köpet ska dom alltid tvinga med mig till deras kompisar och sysslingar etc. fast dom vet att jag är extremt blyg, typ jag-kan-inte-titta-folk-i-ögonen-blyg. dom VET hur jobbigt jag tycker att det är, men ändå är det så jävla viktigt att jag ska följa med på ALLTING.

tack om du orkade läsa pusspuss

23 feb, 2013 19:15

lovegood99
Elev

Avatar


Skrivet av Neeyum:
jag orkar inte med min familj. min mamma tvingar mig att gå till kuratorer, fast jag har sagt att jag inte vill, och jg menar det. även om hon ser hur mycket ångest jag får iför det, så tvingar hon dit mig ändå. jag ligger bokstavligen på golvet och gråter framför hennes ögon utan att hon bryr sig.
min pappa är bara... nej. vi har aldrig haft någon särskilt bea relation, men nu har det gått över gränsen. han säger saker framför mina ögon FAST jag säger att jag blir sårad, och sen blir han sur när jag låser in mig på mitt rum för att slippa lyssna på honom. dessutom så skämtar han väldigt ofta, typ håller fast mig osv. jag har extrem fobi för när jag inte kan röra på mig, någon håller i mig och jag inte kan komma loss, så jag i princip skriker tills min röst brister, och då skriker han åt mig.
min bror är typ perfekt, perfekta betyg, brådmogen, alltid foglig och aldrig något problem. det är klart jag märker att mina föräldrar tycker bättre om honom. han är alltid i centrum, alltid. den enda gången jag är i centrum är när dom pratar om hur vi ska göra med mig.
idag sa han att jag förstörde allting och att han hatade mig.
till på köpet ska dom alltid tvinga med mig till deras kompisar och sysslingar etc. fast dom vet att jag är extremt blyg, typ jag-kan-inte-titta-folk-i-ögonen-blyg. dom VET hur jobbigt jag tycker att det är, men ändå är det så jävla viktigt att jag ska följa med på ALLTING.

tack om du orkade läsa pusspuss

jag blev så ledsen när jag läste detta
har tyvärr ingen aning om vad man du kunde göra.. men (jag vet att jag 'pinar' dig nu) i detta fall(det med din pappa) skulle nog en kurator kunna hjälpa dig...
har du berättat om detta för mågon?

Det är bara att uggla om du vill prata♥ kram♥

23 feb, 2013 19:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Neeyum:
jag orkar inte med min familj. min mamma tvingar mig att gå till kuratorer, fast jag har sagt att jag inte vill, och jg menar det. även om hon ser hur mycket ångest jag får iför det, så tvingar hon dit mig ändå. jag ligger bokstavligen på golvet och gråter framför hennes ögon utan att hon bryr sig.
min pappa är bara... nej. vi har aldrig haft någon särskilt bea relation, men nu har det gått över gränsen. han säger saker framför mina ögon FAST jag säger att jag blir sårad, och sen blir han sur när jag låser in mig på mitt rum för att slippa lyssna på honom. dessutom så skämtar han väldigt ofta, typ håller fast mig osv. jag har extrem fobi för när jag inte kan röra på mig, någon håller i mig och jag inte kan komma loss, så jag i princip skriker tills min röst brister, och då skriker han åt mig.
min bror är typ perfekt, perfekta betyg, brådmogen, alltid foglig och aldrig något problem. det är klart jag märker att mina föräldrar tycker bättre om honom. han är alltid i centrum, alltid. den enda gången jag är i centrum är när dom pratar om hur vi ska göra med mig.
idag sa han att jag förstörde allting och att han hatade mig.
till på köpet ska dom alltid tvinga med mig till deras kompisar och sysslingar etc. fast dom vet att jag är extremt blyg, typ jag-kan-inte-titta-folk-i-ögonen-blyg. dom VET hur jobbigt jag tycker att det är, men ändå är det så jävla viktigt att jag ska följa med på ALLTING.

tack om du orkade läsa pusspuss
Åh gud, klubb?
Nejmen jag vet exakt hur det känns, det där om att behöva gå till en kurator fast man vill. Enda skillnaden är väl att jag går till skolsysteern varannan vecka... och det gör jag för att hon berättade om mina tvångstankar fast jag inte vill. Wihio!...

Det är typ likadant med min bror också, fast han är inte så duktig i skolan. Dock får han all uppmärksamhet, är aldrig blyg eller ngt, pratar med alla och är hur trevlig som helst mot alla FÖRUTOM MIG -.-

Du får gärna skicka uggla, ok? Kram! ♥

23 feb, 2013 19:27

Neeyum
Elev

Avatar


LunaLovegood99: tack tack tack♥
alltså problemet är att jag inte vill prata med en kurator för att jag har extremt svårt att lita på personer, även om jag vet att kuratorer har tystnadsplikt. det är bara det att jag inte vill berätta det som jag inte har kunnat berätta för någon, för en helt främmande människa. tack igen! ♥
sanna1234567: åh ja, min mamma bokar tider utan att fråga mig, och när jag blir förbannad blir hon förbannad och so on.
ugh jag vet inte ens längre, vill bara bort.
tack så mycket, kram! ♥

23 feb, 2013 19:31

1 2 3 ... 855 856 857 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.