@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Aleander
Elev |
3 nov, 2012 14:56 |
|
Solkatten
Elev |
Vi var på den sidan, duh. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 nov, 2012 15:00 |
|
Luna Chang
Elev |
Hej 3 nov, 2012 15:01 |
|
Elin Lovegood
Elev |
3 nov, 2012 16:00 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag behöver ett troll till.
Hej 3 nov, 2012 16:01 |
|
Borttagen
|
Jag klubbade precis ner tre troll på en och samma sida...wow. o_O
____________________________________________ Pigfarts is real! 3 nov, 2012 16:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Writteninthemoonlight: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Writteninthemoonlight: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Writteninthemoonlight: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Writteninthemoonlight: Vad handlar artikeln om? Mugglis ge mig motivation jag ska skriva en debattartikel för skolan, men jag har ingen lust Vi måste skriva om huruvida vi tycker att man ska få ha böneutrop lite då och då strax utanför Stockholm eller inte... och jag har verkligen ingen åsikt, eller jag kan i alla fall inte komma på några bra argument Vad har du för åsikt då? Jag är rätt bra på att debattera så kan antagligen ge dig argument ^^' Jag tror jag är för eftersom att alla ska ha religionsfrihet osv, men det är så svårt! Skulle uppskatta hjälp! Ptja. Själv är jag emot det. Skulle få tokspel av att nån stod o vrålade fem ggr per dag året runt på ett språk jag inte förstod. Men argument vare ja. Vi har religionsfrihet i sverige, vilket innebär att alla ska få utöva vilken religion de vill, och om böneutrop är en viktig del av det så är det självklart. Har vi tagit in personer och låter dom bo här så ska dem också få alla möjligheter att må så bra som möjligt och religion är i många fall vitkig del för att folk ska må bra. Typ. Svårt o hitta argument för ngt jag är emot men ja, typ så Tack ♥ Men om det införs så kommer det inte vara fem gånger om dagen utan två gånger om året i fem minuter Fast asså jag tycker det är lite coolt 3 nov, 2012 16:06 |
|
Lucy och Rose
Elev |
3 nov, 2012 16:08 |
|
Ginny00
Elev |
Människor är konstiga nu för tiden.
Eller så är det jag som är det. 3 nov, 2012 16:12 |
|
Borttagen
|
Eller både och? ♥
3 nov, 2012 16:14 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen