@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Exakt VAD menar du med det? Hej 3 nov, 2012 14:09 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Writteninthemoonlight: Vad handlar artikeln om? Mugglis ge mig motivation jag ska skriva en debattartikel för skolan, men jag har ingen lust Vi måste skriva om huruvida vi tycker att man ska få ha böneutrop lite då och då strax utanför Stockholm eller inte... och jag har verkligen ingen åsikt, eller jag kan i alla fall inte komma på några bra argument
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
3 nov, 2012 14:13 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Writteninthemoonlight: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Writteninthemoonlight: Vad handlar artikeln om? Mugglis ge mig motivation jag ska skriva en debattartikel för skolan, men jag har ingen lust Vi måste skriva om huruvida vi tycker att man ska få ha böneutrop lite då och då strax utanför Stockholm eller inte... och jag har verkligen ingen åsikt, eller jag kan i alla fall inte komma på några bra argument Vad har du för åsikt då? Jag är rätt bra på att debattera så kan antagligen ge dig argument ^^' 3 nov, 2012 14:23 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Writteninthemoonlight: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Writteninthemoonlight: Vad handlar artikeln om? Mugglis ge mig motivation jag ska skriva en debattartikel för skolan, men jag har ingen lust Vi måste skriva om huruvida vi tycker att man ska få ha böneutrop lite då och då strax utanför Stockholm eller inte... och jag har verkligen ingen åsikt, eller jag kan i alla fall inte komma på några bra argument Vad har du för åsikt då? Jag är rätt bra på att debattera så kan antagligen ge dig argument ^^' Jag tror jag är för eftersom att alla ska ha religionsfrihet osv, men det är så svårt! Skulle uppskatta hjälp!
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
3 nov, 2012 14:25 |
|
Luna Chang
Elev |
Nu tycker jag att julia ska kolla sin telefon så att mamma blir glad någon gång >_>
Hej 3 nov, 2012 14:26 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Writteninthemoonlight: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Writteninthemoonlight: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Writteninthemoonlight: Vad handlar artikeln om? Mugglis ge mig motivation jag ska skriva en debattartikel för skolan, men jag har ingen lust Vi måste skriva om huruvida vi tycker att man ska få ha böneutrop lite då och då strax utanför Stockholm eller inte... och jag har verkligen ingen åsikt, eller jag kan i alla fall inte komma på några bra argument Vad har du för åsikt då? Jag är rätt bra på att debattera så kan antagligen ge dig argument ^^' Jag tror jag är för eftersom att alla ska ha religionsfrihet osv, men det är så svårt! Skulle uppskatta hjälp! Ptja. Själv är jag emot det. Skulle få tokspel av att nån stod o vrålade fem ggr per dag året runt på ett språk jag inte förstod. Men argument vare ja. Vi har religionsfrihet i sverige, vilket innebär att alla ska få utöva vilken religion de vill, och om böneutrop är en viktig del av det så är det självklart. Har vi tagit in personer och låter dom bo här så ska dem också få alla möjligheter att må så bra som möjligt och religion är i många fall vitkig del för att folk ska må bra. Typ. Svårt o hitta argument för ngt jag är emot men ja, typ så 3 nov, 2012 14:33 |
|
M4L13
Elev |
that awkward moment när du har en liten röd fläck på jeansen och inte märkt nåt och vi har haft gäster
why do u haet me motherearth ;_;
3 nov, 2012 14:34 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Writteninthemoonlight: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Writteninthemoonlight: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Writteninthemoonlight: Vad handlar artikeln om? Mugglis ge mig motivation jag ska skriva en debattartikel för skolan, men jag har ingen lust Vi måste skriva om huruvida vi tycker att man ska få ha böneutrop lite då och då strax utanför Stockholm eller inte... och jag har verkligen ingen åsikt, eller jag kan i alla fall inte komma på några bra argument Vad har du för åsikt då? Jag är rätt bra på att debattera så kan antagligen ge dig argument ^^' Jag tror jag är för eftersom att alla ska ha religionsfrihet osv, men det är så svårt! Skulle uppskatta hjälp! Ptja. Själv är jag emot det. Skulle få tokspel av att nån stod o vrålade fem ggr per dag året runt på ett språk jag inte förstod. Men argument vare ja. Vi har religionsfrihet i sverige, vilket innebär att alla ska få utöva vilken religion de vill, och om böneutrop är en viktig del av det så är det självklart. Har vi tagit in personer och låter dom bo här så ska dem också få alla möjligheter att må så bra som möjligt och religion är i många fall vitkig del för att folk ska må bra. Typ. Svårt o hitta argument för ngt jag är emot men ja, typ så Tack ♥ Men om det införs så kommer det inte vara fem gånger om dagen utan två gånger om året i fem minuter
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
3 nov, 2012 14:35 |
|
Borttagen
|
Ju längre mitt hår blir desto mer skruvlockar får jag ♥
3 nov, 2012 14:47 |
|
The Noble Lion
Elev |
Antingen så blåser det väldigt mycket ute, eller så regnar det...
Edit: Okej det regnar, och inte så lite utan de ÖSER ner!
3 nov, 2012 14:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen