vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dini99
Elev |
Kom precis hem
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 14 dec, 2011 17:04 |
|
ninja
Elev |
Skriver manus, hurra!
14 dec, 2011 17:10 |
|
Dini99
Elev |
^ Till vadå?
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 14 dec, 2011 17:11 |
|
Borttagen
|
Skriver här.
14 dec, 2011 17:54 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på musik och skriver bokstaven ä?
14 dec, 2011 18:03 |
|
Borttagen
|
kollar lite på en film och äter toffifee c:
14 dec, 2011 18:04 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
14 dec, 2011 18:10 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på "summer of 69" och pluggar ska plugga.
14 dec, 2011 18:11 |
|
vevve_puff
Elev |
ställer mig upp
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 14 dec, 2011 18:11 |
|
ninja
Elev |
14 dec, 2011 18:12 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen