Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag är helt förlorad i en HP värld som bara existerar i mitt huvud...c'x
13 nov, 2015 19:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag är helt förlorad i en HP värld som bara existerar i mitt huvud...c'x Jaa, jag också! Kallade en kompis Hermione xD 13 nov, 2015 19:35 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av hermioneemma: Skrivet av Evreka: Skrivet av hermioneemma: När vi ska skriva en argumenterande text på svenskan och alla ba "Du kan ju skriva om att det ska komma en till Harry Potter film" eller "Om du inte kommer på vad du ska skriva om, skriv att de ska göra en till Harry Potter bok" Eh? Nej tyvärr är det ju inte en till bok, den åttonde historien är en pjäs. När du bara måste skriva det... Aa men menade att vi skulle skriva om något som vi tyckte var fel elelr ville ändra på Aha! Då förstår jag... Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 13 nov, 2015 21:04 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Jag fick just ett samtal om att jag hade synts till gråtandes i byn (en mil från där jag bor) och jag bara tänker "Vem har klätt ut sig till mig med hjälp av polyjuce-elexir.
13 nov, 2015 21:11 |
|
tuvaF
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag är helt förlorad i en HP värld som bara existerar i mitt huvud...c'x Jaa, jag också! Kallade en kompis Hermione xD kallar mina kompisar Luna, Ginny, Malfoy och Hermione hela tiden
13 nov, 2015 21:17 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: när man går in på akademibokhandelen på Nova Lund och bara går längst bak i bokhandeln där man vet att HP-böckerna står och bara tar ut en HP.bok och står och kramar den! Sedan så babblar man högt och ljudligt om HP och hoppas att det kommer någon HP-nerd och pratar med mig ¨eller om jag träffar någon på mugglis. DET ÄR SÅ FINT DÄR!!! Jag var där en gång när det hade kommit nya HP böcker.. Alltså Tiden utgåva, fast helt nya och fina! xD "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 13 nov, 2015 21:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag är helt förlorad i en HP värld som bara existerar i mitt huvud...c'x Jaa, jag också! Kallade en kompis Hermione xD Haha xd 14 nov, 2015 10:04 |
|
Fairy Tale
Elev |
15 nov, 2015 21:08 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
När man ska få en ny lärarasistent i klassen och hon har lila hår och typ Tonks klädsmak och man nästan börjar kalla henne för Tonks!
15 nov, 2015 21:24 |
|
Borttagen
|
Bäst xD Påminn mig att tumma! 16 nov, 2015 10:05 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen