Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Majis: det är inte en lagom vikt för 160 heller. 150-155 snarare. OCH FÖR GUDS SKULL sätt spoiler runt eran vikt iaf. Kan vara riktigt personligt.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: "Jag ärså tjock!" Ja, den där kommentaren höjer ju självförtroendet lite... eller inte. Det var en av de där pinnsmla i klassen som sa det. Och eftesom att jag inte tillhör dn "gruppen" kändes det ju bra... Hatar när folk på 170 cm och typ 40 kg klagar på att de är tjocka och sen säger åt mig att jag inte är tjock. Som MVG-barnen i William Spetz video. Hjälp vad lite de väger om de är 170! För om man är 160 är det ju en lagom vikt, men 170!? Skit! Den som väger 40 och är 170... ÄT MER!!!! xD Eller nåt... Men gud! I know the feeling! Jag är 172.5 och väger 55, bra vikt liksom för min längd osv, men då är det så jobbigt när andra som är jättesmala klagar på att de är tjocka... xD Så jobbigt... Men... Vad är felet på att väl vara tjock då? O_o 22 feb, 2013 22:30 |
|
Frivolt
Elev |
Dumma dumma tvättmaskin!!!
Bor i ett hyreshus..och tydligen äre nå timinggrej på den så den stängs av totalt efter 22...varför sa ingen det till oss för?!?! Nu är våra kläder fast i maskinen och vi kan inte få ut dom förns imorgon bitti...taack för den då D: Jävla skit.... 22 feb, 2013 22:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: "Jag ärså tjock!" Ja, den där kommentaren höjer ju självförtroendet lite... eller inte. Det var en av de där pinnsmla i klassen som sa det. Och eftesom att jag inte tillhör dn "gruppen" kändes det ju bra... Hatar när folk på 170 cm och typ 40 kg klagar på att de är tjocka och sen säger åt mig att jag inte är tjock. Som MVG-barnen i William Spetz video. Hjälp vad lite de väger om de är 170! För om man är 160 är det ju en lagom vikt, men 170!? Skit! Den som väger 40 och är 170... ÄT MER!!!! xD Eller nåt... Men gud! I know the feeling! Jag är 172.5 och väger 55, bra vikt liksom för min längd osv, men då är det så jobbigt när andra som är jättesmala klagar på att de är tjocka... xD Så jobbigt... Men... Vad är felet på att väl vara tjock då? O_o Jag slutade äta under en period och gick ner till 47-48 kg, är 174 cm så ni kan ju tänka er. Blev sjuk hela tiden och orkade knappt göra något... 22 feb, 2013 22:35 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Majis: det är inte en lagom vikt för 160 heller. 150-155 snarare. OCH FÖR GUDS SKULL sätt spoiler runt eran vikt iaf. Kan vara riktigt personligt. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: "Jag ärså tjock!" Ja, den där kommentaren höjer ju självförtroendet lite... eller inte. Det var en av de där pinnsmla i klassen som sa det. Och eftesom att jag inte tillhör dn "gruppen" kändes det ju bra... Hatar när folk på 170 cm och typ 40 kg klagar på att de är tjocka och sen säger åt mig att jag inte är tjock. Som MVG-barnen i William Spetz video. Hjälp vad lite de väger om de är 170! För om man är 160 är det ju en lagom vikt, men 170!? Skit! Den som väger 40 och är 170... ÄT MER!!!! xD Eller nåt... Men gud! I know the feeling! Jag är 172.5 Spoiler: , bra vikt liksom för min längd osv, men då är det så jobbigt när andra som är jättesmala klagar på att de är tjocka... xD Så jobbigt... Men... Vad är felet på att väl vara tjock då? O_o Tryck här för att visa! Ee, ja... Det har du rätt i... ^^ Okej... Sorry... Tänkte inte på det... Men på vilken sida är det personligt? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 22 feb, 2013 22:35 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Majis: För att många som mår dåligt över sin vikt dömer sig efter andras vikt. 'Herregud hon väger mindre än mig och tycker hon är tjock, då måste jag vara ännu tjockare, vad tänker hon om mig då?' Är inte en helt ofrämmande tanke för mig. Skrivet av Ginny00: Skrivet av Majis: det är inte en lagom vikt för 160 heller. 150-155 snarare. OCH FÖR GUDS SKULL sätt spoiler runt eran vikt iaf. Kan vara riktigt personligt. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: "Jag ärså tjock!" Ja, den där kommentaren höjer ju självförtroendet lite... eller inte. Det var en av de där pinnsmla i klassen som sa det. Och eftesom att jag inte tillhör dn "gruppen" kändes det ju bra... Hatar när folk på 170 cm och typ 40 kg klagar på att de är tjocka och sen säger åt mig att jag inte är tjock. Som MVG-barnen i William Spetz video. Hjälp vad lite de väger om de är 170! För om man är 160 är det ju en lagom vikt, men 170!? Skit! Den som väger 40 och är 170... ÄT MER!!!! xD Eller nåt... Men gud! I know the feeling! Jag är 172.5 Spoiler: , bra vikt liksom för min längd osv, men då är det så jobbigt när andra som är jättesmala klagar på att de är tjocka... xD Så jobbigt... Men... Vad är felet på att väl vara tjock då? O_o Tryck här för att visa! Ee, ja... Det har du rätt i... ^^ Okej... Sorry... Tänkte inte på det... Men på vilken sida är det personligt? 22 feb, 2013 22:45 |
|
twisted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: "Jag ärså tjock!" Ja, den där kommentaren höjer ju självförtroendet lite... eller inte. Det var en av de där pinnsmla i klassen som sa det. Och eftesom att jag inte tillhör dn "gruppen" kändes det ju bra... Hatar när folk på 170 cm och typ 40 kg klagar på att de är tjocka och sen säger åt mig att jag inte är tjock. Som MVG-barnen i William Spetz video. Hjälp vad lite de väger om de är 170! För om man är 160 är det ju en lagom vikt, men 170!? Skit! Den som väger 40 och är 170... ÄT MER!!!! xD Eller nåt... Men gud! I know the feeling! Jag är 172.5 och väger 55, bra vikt liksom för min längd osv, men då är det så jobbigt när andra som är jättesmala klagar på att de är tjocka... xD Så jobbigt... Men... Vad är felet på att väl vara tjock då? O_o Jag slutade äta under en period och gick ner till 47-48 kg, är 174 cm så ni kan ju tänka er. Blev sjuk hela tiden och orkade knappt göra något... Samma här, vägde 40 som minst och var 168cm då under den perioden. Det är en utav de tuffaste perioderna i mitt liv, vågar än idag inte stå på vågen då jag är rädd vad den ska visa. Försöker se på mig i spegeln och vara nöjd som jag är istället, då jag bara stirrar mig blind på siffror annars, fortfarande. What have I become, my sweetest friend. Everyone I know goes away in the end. And you could have it all. My empire of dirt. I will let you down. I will make you hurt. If I could start again. A million miles away. 22 feb, 2013 22:45 |
|
Ginny00
Elev |
Ursäkta, men det STÅR i början av tråden att man inte ska skriva ut hur mycket man går ner och väger. Snälla?
22 feb, 2013 22:47 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Majis: För att många som mår dåligt över sin vikt dömer sig efter andras vikt. 'Herregud hon väger mindre än mig och tycker hon är tjock, då måste jag vara ännu tjockare, vad tänker hon om mig då?' Är inte en helt ofrämmande tanke för mig. Skrivet av Ginny00: Skrivet av Majis: det är inte en lagom vikt för 160 heller. 150-155 snarare. OCH FÖR GUDS SKULL sätt spoiler runt eran vikt iaf. Kan vara riktigt personligt. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: "Jag ärså tjock!" Ja, den där kommentaren höjer ju självförtroendet lite... eller inte. Det var en av de där pinnsmla i klassen som sa det. Och eftesom att jag inte tillhör dn "gruppen" kändes det ju bra... Hatar när folk på 170 cm och typ 40 kg klagar på att de är tjocka och sen säger åt mig att jag inte är tjock. Som MVG-barnen i William Spetz video. Hjälp vad lite de väger om de är 170! För om man är 160 är det ju en lagom vikt, men 170!? Skit! Den som väger 40 och är 170... ÄT MER!!!! xD Eller nåt... Men gud! I know the feeling! Jag är 172.5 Spoiler: , bra vikt liksom för min längd osv, men då är det så jobbigt när andra som är jättesmala klagar på att de är tjocka... xD Så jobbigt... Men... Vad är felet på att väl vara tjock då? O_o Tryck här för att visa! Ee, ja... Det har du rätt i... ^^ Okej... Sorry... Tänkte inte på det... Men på vilken sida är det personligt? Personligen skulle jag kanske till och med vilja väga mer än vad jag gör... (Ehe ^^) Så då ibland vill jag kanske skriva hur mycket jag väger och skriva att jag kanske vill väga mer så kanske vissa kan tänka att det då är inget fel att liksom... Ja... Inte va pinnsmal! För det är inte jag och skulle gärna vilja var längre bort ifrån det än jag är xD Men sedan förstår jag ändå att det kanske inte gör nån skillnad, att det blir så enkelt att nån kanske ja... Tänker att den behöver bli smalare eller nåt... Äsch! Är skitdålig på att förklara eller nåt sånt vad jag menar xD Men jaja! Har satt det i spoiler nu i alla fall xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 22 feb, 2013 22:50 |
|
Borttagen
|
Alltså förlåt att jag lägger mig i (eller vettefan jag kanske redan va i) men vikt har mer att göra med inre organ och muskler o.s.v inte bara ''fett'' så man kan inte jämföra. Jag har börjat träna mer och gått upp i vikt, men jag är ändå mer nöjd med min kropp och känner mig smalare.
Alltså så jag menar att man inte behöver kolla på siffran. 22 feb, 2013 22:53
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-22 kl. 22:56
|
|
twisted
Elev |
Skrivet av Ginny00: Ursäkta, men det STÅR i början av tråden att man inte ska skriva ut hur mycket man går ner och väger. Snälla? Det hade jag inte kollat upp, om det var mig du menade. Med mitt inlägg menade jag mest att man inte mår bra av att leva sådär, och att om man ändå väljer att göra det kan det sätta djupa ärr som är svåra att få bort. Jag skrev inte om vad jag "har gått ner och väger" utan hur mycket (eller lite) jag vägde förr, och otrivdes med det. Man kanske tror att man har dåligt självförtroende innan? Ja, det blir bara värre efter man försökt ändra på sig själv. Menat = lär dig att vara nöjd med dig själv, så blir du lyckligare. Menade dock inte att klampa på några tår What have I become, my sweetest friend. Everyone I know goes away in the end. And you could have it all. My empire of dirt. I will let you down. I will make you hurt. If I could start again. A million miles away. 22 feb, 2013 22:54 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen