vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skriver mitt sista inlägg här på mugglis som Miyuki, nu ska jag göra en annan användare då jag inte passar i Slytherin längre och har tröttnat på mitt användarnamn..
Jag kanske loggar in på den här användaren typ en gång om dagen för att mata min drake osv osv. 14 dec, 2011 14:58 |
|
JoLizz
Elev |
14 dec, 2011 14:58 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skriver mitt sista inlägg här på mugglis som Miyuki, nu ska jag göra en annan användare då jag inte passar i Slytherin längre och har tröttnat på mitt användarnamn.. Jag kanske loggar in på den här användaren typ en gång om dagen för att mata min drake osv osv. >: [ SKA DU DISSA OSS NU VA? NEJ, JAG GILLAR NAMNET MIYUKI!
14 dec, 2011 15:00 |
|
vevve_puff
Elev |
sitter och är arg för att inte drakhandlaren inte är här
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 14 dec, 2011 15:02 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Från reglerna: 9. Det är en medlem per person som gäller på MugglarPortalen. Man får alltså inte registrera flera användare.Skriver mitt sista inlägg här på mugglis som Miyuki, nu ska jag göra en annan användare då jag inte passar i Slytherin längre och har tröttnat på mitt användarnamn.. Jag kanske loggar in på den här användaren typ en gång om dagen för att mata min drake osv osv. 14 dec, 2011 15:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Skriver mitt sista inlägg här på mugglis som Miyuki, nu ska jag göra en annan användare då jag inte passar i Slytherin längre och har tröttnat på mitt användarnamn.. Jag kanske loggar in på den här användaren typ en gång om dagen för att mata min drake osv osv. >: [ SKA DU DISSA OSS NU VA? NEJ, JAG GILLAR NAMNET MIYUKI! Ja, tyvärr så dissade jag er lite grann, jag har liksom tappat lusten att vara Slytherinare och jag känner mig inte som en Slytherinare heller.. Nu är jag istället Ravenclaware och heter Milou, så jag har fortfarande ett användarnamn som börjar på M ändå! 14 dec, 2011 15:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Skriver mitt sista inlägg här på mugglis som Miyuki, nu ska jag göra en annan användare då jag inte passar i Slytherin längre och har tröttnat på mitt användarnamn.. Jag kanske loggar in på den här användaren typ en gång om dagen för att mata min drake osv osv. >: [ SKA DU DISSA OSS NU VA? NEJ, JAG GILLAR NAMNET MIYUKI! Ja, tyvärr så dissade jag er lite grann, jag har liksom tappat lusten att vara Slytherinare och jag känner mig inte som en Slytherinare heller.. Nu är jag istället Ravenclaware och heter Milou, så jag har fortfarande ett användarnamn som börjar på M ändå! Öööh...då får du väl joina Tintin klubben igen som Milou! 14 dec, 2011 15:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fang: Skrivet av Borttagen: Från reglerna: 9. Det är en medlem per person som gäller på MugglarPortalen. Man får alltså inte registrera flera användare. Skriver mitt sista inlägg här på mugglis som Miyuki, nu ska jag göra en annan användare då jag inte passar i Slytherin längre och har tröttnat på mitt användarnamn.. Jag kanske loggar in på den här användaren typ en gång om dagen för att mata min drake osv osv. Men Elderwand har ju två användare varav en bara är aktiv (Remembrall)? 14 dec, 2011 15:22 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Då gör hon också fel, tror jag?Skrivet av Fang: Skrivet av Borttagen: Från reglerna: 9. Det är en medlem per person som gäller på MugglarPortalen. Man får alltså inte registrera flera användare. Skriver mitt sista inlägg här på mugglis som Miyuki, nu ska jag göra en annan användare då jag inte passar i Slytherin längre och har tröttnat på mitt användarnamn.. Jag kanske loggar in på den här användaren typ en gång om dagen för att mata min drake osv osv. Men Elderwand har ju två användare varav en bara är aktiv (Remembrall)? 14 dec, 2011 15:27 |
|
ginny_ginny
Elev |
14 dec, 2011 15:31 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen