@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
VA! VEM FAN RÖSTADE PÅ BENNY? (Sorry svordomen) VARFÖR ÅKTE MIN OSKAR UT, JUST PRECIS NÄR 1D VAR DÄR D: D;
2 nov, 2012 22:55 |
|
Deathless
Elev |
2 nov, 2012 23:05 |
|
M4L13
Elev |
JAGHATARSPINDLAR JAGHATARSPINDLAR JAGHATARSPINDLAR JAGHATARSPINDLAR EEEEEEEEEW VEM FAN GÖR EN FILM OM MUTERADE SPINDLAR EW OMG WHYYY ;_;
2 nov, 2012 23:08 |
|
ella potter
Elev |
2 nov, 2012 23:12 |
|
Solkatten
Elev |
Nu vet jag att Oscar åkte ut. Toppen. Jag som inte har sett X Factor ännu utan ska se det imorgon.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 nov, 2012 23:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Nu vet jag att Oscar åkte ut. Toppen. Jag som inte har sett X Factor ännu utan ska se det imorgon. Noooooooo........sorry,jag är värkligen super ledsen 2 nov, 2012 23:16 |
|
Miss_Green
Elev |
2 nov, 2012 23:17 |
|
ella potter
Elev |
2 nov, 2012 23:27 |
|
Caius
Elev |
Har övervägt hela dagen om jag kanske ska lägga upp några av mina noveller inne i kreativa delen av forumet...
Och jag insåg precis att jag inte kan sitta uppe till ett-halv två i natt. För jag ska upp strax innan 06:00 imorgon. Ohyes, min tanke är att bara sova drygt sex timmar denna natt (för då kanske jag kan lyckas vända på dygnet och gå till sängs vid tio imorgon kväll). Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 2 nov, 2012 23:35 |
|
M4L13
Elev |
2 nov, 2012 23:39 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen