vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ninja
Elev |
Funderar på varför jag sitter framför datorn fortfarande : )) kommer tyvärr inte på något bra svar
13 dec, 2011 22:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ninja: Funderar på varför jag sitter framför datorn fortfarande : )) kommer tyvärr inte på något bra svar för att det är roooooooligt hehe 13 dec, 2011 23:46 |
|
Minidjuret
Elev |
Ser patetisk ut, klockan 00.45 mitt i natten, har gråtit en del xD
14 dec, 2011 00:43 |
|
Ida S
Lärare |
Minidjuret - jag har också en känsla av att jag ser ganska patetisk ut just nu... men kram på dig ♥
"we live together, and harry does all the cooking." 14 dec, 2011 00:45 |
|
Borttagen
|
Jag lyssnar på musik, Weezer, och läser om atomfysik.
14 dec, 2011 00:45 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Ida S: Minidjuret - jag har också en känsla av att jag ser ganska patetisk ut just nu... men kram på dig ♥ Vi kan se patetiska ut tillsammans. Kram på dig med ♥ Hur är det med dig? 14 dec, 2011 01:00 |
|
vevve_puff
Elev |
äter choklad
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 14 dec, 2011 14:55 |
|
Borttagen
|
kollar på film ^^ och är inne på mugglis samtidigt xD
14 dec, 2011 14:55 |
|
Borttagen
|
Kollar på Flap Jack. Haha, jag är så barnslig.♥
14 dec, 2011 14:56 |
|
Borttagen
|
Spelar The Sims 2, hänger på Mugglis och lyssnar på musik. Just nu Bump of Chicken.
14 dec, 2011 14:56 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen