Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 851 852 853 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
smartbabe
Elev

Avatar


såg honom idag. första gången på 3 månader. först blev jag chockad, liksom det där är inte han. men det var han. hans systers pojkvän satt och stirrade på mig, tror att han kände igen mig då han köpt ut åt mig & killen jag inte sett på 3 månader. han stirrade verkligen, med öppen mun. sedan gick de ut för att röka, och vi satt kvar inne på stationen. jag slår vad om att hans systers pojkvän frågade om mig.
fick reda på av min kompis, att de skulle till oslo. kändes trevligt. det var dit han och jag hade planerat att åka på sommaren, när vi faktiskt var vänner fortfarande.
känns skiiitbra.
men jag behöver inte honom längre, jag är bättre utan honom. det var han som fick mig att börja röka & sånt, men utan honom har jag inte gjort det. han började fucka upp saker i mitt liv, visst var det inte bara hans fel men han var delaktig.
men jag saknar honom, och älskar honom, och det kommer han aldrig få reda på för varför skulle jag säga det till honom nu när han förstörde allt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F14ijytj.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F2z71vec.gif

18 feb, 2013 18:09

TacosPanda
Elev

Avatar


Han: Det går inte att haffa dig ju ;* ♥
Jag: Hah, vadårå? :o ♥
Han: Du är ju för snygg! :* ♥

DAT LOGIC! Håll käften och haffa på du!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lr9djagCkS1qefafr.gif

19 feb, 2013 00:53

Borttagen

Avatar

+1


MEN VAFAN BYATCH, här ska du få se!

Vanlig dag när du är hemma: Jag går upp efter att ha sovit i tre-fyra, i bästa fall fem timmar, slänger på mig något, äter en macka till frukost, går in på facebook och blir grön av avund av allt som alla andra ska göra idag. Borstar tänderna och går till skolan. Du bitchblickar mig, speciellt kläderna som jag inte orkat lägga någon tid på eftersom du tar upp all min energi. Jag orkar inte.
På helgerna? Helgens höjdpunkt är när jag får nöjet att sortera mina böcker efter bokryggens färg. Ingen vågar ringa mig. Om du får reda på att någon varit med mig på helgen utan att ha frågat dig så brakar helvetet lös. Och ingen kan någonsin fråga båda oss. Det går du inte med på.




Men nu har du varit borta i två veckor:
Jag vaknar och tänker att jag vill springa. Varför? Varför inte? Jag är här och jag har två ben, min mp3 ligger där, mina splitternya träningskläder ligger ouppackade i hörnet. Jag springer två kilometer av bara farten, det är så skönt! När jag kommer hem sätter jag mig på verandan med te och njuter av livet, sen gör jag i ordning en ordentlig frukost, sätter på ''Life is a rollercoaster, just gotta ride it'' i högtalarna och sjunger med. Högt. Och tänker just det. Livet är en bergochdalbana, och jag ska bara åka med.
Min kompis (tjejen som du tvingat att hata mig, men som egentligen har mig som en av hennes bästa vänner? Du kommer ihåg henne, eller?) ringer och frågar om jag vill hänga med till Alexander. Självklart!
Nästa låt börjar. Angels and Airwaves ''Adventure''
''Hey yo, here I am, and here we go, life's waiting to begin…''
Jag dansar i rena farten. Frihet! Jag går upp och efter en varm dusch lägger jag lite färgstark ögonskugga runt mina redan pigga ögon.



Jag tror jag njuter mer av din kryssning än du gör. Men så fort jag tänker på att du kommer hem snart så kniper det till i magen. Kommer allt bli som vanligt, eller värre?

19 feb, 2013 09:18

TacosPanda
Elev

Avatar


Jag är så kär i Mando Diao, på riktigt
Åhhhhhhhhh vill tillbaks till konserten
Gustaf Norén så sexig och Björn Dixgård så snygg
Musiken var så magisk
Adsjksgdygdvdafvekywfgye

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lr9djagCkS1qefafr.gif

19 feb, 2013 11:46

Borttagen

Avatar

+1


Vad ska det egentligen bli av mig i framtiden, är vad jag tänker just nu. Min största passion i livet är skrivande. Det har det varit sedan 7 års ålder, men jag har svårt att lita på vad man själv gör utan att någon bekräftar att det är på ett visst sätt. Jag kan inte vara optimistisk. Jag ser istället alltid svart på vitt, och kan inte se någonting särskilt positivt. Jag är mestadels bara glad när jag skriver, och min största ambition i livet har sedan 7 års ålder varit att bli författare, men jag vill ha ett annat yrke på sidan om, som jag inte vet om jag kommer bli kvalificerad för. T.ex lärare inom psykologi/filosofi eller Svenska/Engelska.

Jag vill inte bli en doktor, eller något sådant yrke.
Jag läser mycket samhällskunskap, och jag skulle gärna vilja studera utomlands (inte juridik), m en det känns alldeles för riskfullt. Jag går bara i 1:an på gymnasiet just nu, och jag gräver ner mig för mina betyg: A (Psykologi), A (Historia), B (Svenska) ,B (Engelska) B (Samhällskunskap) , E (Matematik) och E (Tyska). Det känns inte som om det kommer gå särskilt bra resten av gymnasietiden heller.
Jag känner mig stressad, så att jag hinner med i sista minuten med allting, och hittills har jag haft F på 2 prov.
Ett matteprov och 2 delar i ett tyskaprov.

Enligt mina föräldrar så leder bara min framtid till misslyckanden och besvikelser, så jag är ganska fast inställd på att det kommer att vara så också även om jag ibland vågar vara lite naiv. Bara ibland:/

19 feb, 2013 14:46

melle-hjrta
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
MEN VAFAN BYATCH, här ska du få se!

Vanlig dag när du är hemma: Jag går upp efter att ha sovit i tre-fyra, i bästa fall fem timmar, slänger på mig något, äter en macka till frukost, går in på facebook och blir grön av avund av allt som alla andra ska göra idag. Borstar tänderna och går till skolan. Du bitchblickar mig, speciellt kläderna som jag inte orkat lägga någon tid på eftersom du tar upp all min energi. Jag orkar inte.
På helgerna? Helgens höjdpunkt är när jag får nöjet att sortera mina böcker efter bokryggens färg. Ingen vågar ringa mig. Om du får reda på att någon varit med mig på helgen utan att ha frågat dig så brakar helvetet lös. Och ingen kan någonsin fråga båda oss. Det går du inte med på.




Men nu har du varit borta i två veckor:
Jag vaknar och tänker att jag vill springa. Varför? Varför inte? Jag är här och jag har två ben, min mp3 ligger där, mina splitternya träningskläder ligger ouppackade i hörnet. Jag springer två kilometer av bara farten, det är så skönt! När jag kommer hem sätter jag mig på verandan med te och njuter av livet, sen gör jag i ordning en ordentlig frukost, sätter på ''Life is a rollercoaster, just gotta ride it'' i högtalarna och sjunger med. Högt. Och tänker just det. Livet är en bergochdalbana, och jag ska bara åka med.
Min kompis (tjejen som du tvingat att hata mig, men som egentligen har mig som en av hennes bästa vänner? Du kommer ihåg henne, eller?) ringer och frågar om jag vill hänga med till Alexander. Självklart!
Nästa låt börjar. Angels and Airwaves ''Adventure''
''Hey yo, here I am, and here we go, life's waiting to begin…''
Jag dansar i rena farten. Frihet! Jag går upp och efter en varm dusch lägger jag lite färgstark ögonskugga runt mina redan pigga ögon.



Jag tror jag njuter mer av din kryssning än du gör. Men så fort jag tänker på att du kommer hem snart så kniper det till i magen. Kommer allt bli som vanligt, eller värre?


Måste bara säga att du skriver jävligt fint och bra

19 feb, 2013 17:55

Drake
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vad ska det egentligen bli av mig i framtiden, är vad jag tänker just nu. Min största passion i livet är skrivande. Det har det varit sedan 7 års ålder, men jag har svårt att lita på vad man själv gör utan att någon bekräftar att det är på ett visst sätt. Jag kan inte vara optimistisk. Jag ser istället alltid svart på vitt, och kan inte se någonting särskilt positivt. Jag är mestadels bara glad när jag skriver, och min största ambition i livet har sedan 7 års ålder varit att bli författare, men jag vill ha ett annat yrke på sidan om, som jag inte vet om jag kommer bli kvalificerad för. T.ex lärare inom psykologi/filosofi eller Svenska/Engelska.

Jag vill inte bli en doktor, eller något sådant yrke.
Jag läser mycket samhällskunskap, och jag skulle gärna vilja studera utomlands (inte juridik), m en det känns alldeles för riskfullt. Jag går bara i 1:an på gymnasiet just nu, och jag gräver ner mig för mina betyg: A (Psykologi), A (Historia), B (Svenska) ,B (Engelska) B (Samhällskunskap) , E (Matematik) och E (Tyska). Det känns inte som om det kommer gå särskilt bra resten av gymnasietiden heller.
Jag känner mig stressad, så att jag hinner med i sista minuten med allting, och hittills har jag haft F på 2 prov.
Ett matteprov och 2 delar i ett tyskaprov.

Enligt mina föräldrar så leder bara min framtid till misslyckanden och besvikelser, så jag är ganska fast inställd på att det kommer att vara så också även om jag ibland vågar vara lite naiv. Bara ibland:/
Vänta nu... Två A, 3B= dålig i skolan? Då måste jag ha missuppfattat något. ^^ Jag har inte ett enda A, men 3 B dock, och jag tycker att det går bra för mig i skolan. Själv har jag också två E, i musik och hemkunskap, men jag jobbar på dem och det kan ju du också. Bara du har möjlighet att göra om när du fått F på någon uppgift/prov så kommer allt att lösa sig.

Ps. Lycka till med författardrömmarna.
Vad gillar du mest att skriva för genre? (Jag var nyfikeb, men du måste ju självklart inte svara om du inte vill)

19 feb, 2013 21:43

Majis
Elev

Avatar


Varför ska min mamma vara en föredetta journalist!? Gah!!! Nu har hon tack vare de talangerna listat ut vem jag är kär i... WHY!?!?!? D:

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

19 feb, 2013 22:05

TacosPanda
Elev

Avatar


Skrivet av Majis:
Varför ska min mamma vara en föredetta journalist!? Gah!!! Nu har hon tack vare de talangerna listat ut vem jag är kär i... WHY!?!?!? D:

Haha mammor är proffs på sånt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lr9djagCkS1qefafr.gif

19 feb, 2013 22:06

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av TacosPanda:
Skrivet av Majis:
Varför ska min mamma vara en föredetta journalist!? Gah!!! Nu har hon tack vare de talangerna listat ut vem jag är kär i... WHY!?!?!? D:

Haha mammor är proffs på sånt!

Usch... Och liksom jag är kär i en person som jag inte vill vara kär i.... Blahö.... Dumma mamma xD

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

19 feb, 2013 22:09

1 2 3 ... 851 852 853 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.