vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
13 dec, 2011 17:45 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Lyssnar på Lady Gaga ♫♪♫♪♫♪♫
13 dec, 2011 19:55 |
|
moii
Elev |
Försöker reda ut ett bråk mellan mig och en (föredetta?) vän... :c
~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 13 dec, 2011 19:58 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Lyssnar på Lady Gaga ♫♪♫♪♫♪♫ ♫♪♫♪♫♪♫♫♪♫♪♫ Alijandro ♫♪♫♪♫♪♫♫♪♫♪♫ 13 dec, 2011 20:09 |
|
Dini99
Elev |
mormor, morfar och min moster är här
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 13 dec, 2011 20:28 |
|
Optic
Elev |
Biter på en penna.
13 dec, 2011 20:33 |
|
Dini99
Elev |
^åh, du brukar bita på pennor?
Isåfall är du inte ensamm "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 13 dec, 2011 20:34 |
|
Borttagen
|
spelar Mahjong i brist på annat att göra :c
13 dec, 2011 20:35 |
|
JoLizz
Elev |
13 dec, 2011 21:37 |
|
J00KERN
Elev |
13 dec, 2011 21:38 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen