@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
Var på Ica i Väsby Centrum idag och de hade en hel hylla med godis och sånt från USA! Köpte Wonka Nerds och Skittles! OMG dem är så goda ♥ Det var någon som ringde och sökte min pappa som pratade engelska. Så jag pratade engelska med någon idag, omg brittiskt dialekt
2 nov, 2012 13:05 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Ginny00: Det är jobbigt att se troll utan att kunna fånga de men jag måste behålla min siffra, punkt. Och bara för det så är det troll ÖVERALLT. D: 2 nov, 2012 13:06 |
|
EmahS
Elev |
Haha. Har jag lyckats föra över min fotbollsyra med telepati eller något? Allsvenskan avslutas ju på söndag
2 nov, 2012 13:09 |
|
Tvilling
Elev |
Måste snart sätta igång med mina läxor D:
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 2 nov, 2012 13:12 |
|
Ginny00
Elev |
EmahS - Tydligen! ;P För jag minns tydligt att jag drömde det i alla fall.
2 nov, 2012 13:13 |
|
Borttagen
|
Har fått en ny awesome favorit låt :3
2 nov, 2012 13:14 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Obliviate_: Klockan är halv ett och jag har åstakommit... ett st dusch och ett st frukost. go me go me Jag har förbrukat ett halvt stycke nudelpacket GO US, GO US, GO US! Vi är så jävla awesome Yep xD 2 nov, 2012 13:19 |
|
scarhead
Lärare |
2 nov, 2012 13:24 |
|
M4L13
Elev |
2 nov, 2012 13:26 |
|
Twix
Elev |
Mitt äpple smakar gummi. hm..
2 nov, 2012 13:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen