@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Deathless
Elev |
Skrivet av Solkatten: Damn. Gick in på Anslagstavlan och såg ett troll långt ner men klickade vidare. Tänkte sedan "Men just det, där var det ju ett troll!" så jag gick tillbaka men självklart hann någon ta det. -.- FUU! Exakt det där hände mig också och det var säkert samma troll! D:
2 nov, 2012 02:08 |
|
Solkatten
Elev |
Ska gå och lägga mig nu... *gäsp*
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 nov, 2012 02:14 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av MizzNina: Typiskt att dem skulle ringa om jobb till Just Imorgon. Jag kan ju inte då!! Det känns så apigt kasst att behöva säga "Nej".... *Suck* Nästa gång går det säkert bättre Ja, förmodligen. Det är inte första gången dem ringer. Och jag verkar har blivit favoritvikarie på den avdelningen. Men att tacka nej till pengar när man är arbetslös känns inte så bra. Även om jag hade en anledning så.. Men då kommer de ju ringa fler gånger jue Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av MizzNina: Typiskt att dem skulle ringa om jobb till Just Imorgon. Jag kan ju inte då!! Det känns så apigt kasst att behöva säga "Nej".... *Suck* Nästa gång går det säkert bättre Ja, förmodligen. Det är inte första gången dem ringer. Och jag verkar har blivit favoritvikarie på den avdelningen. Men att tacka nej till pengar när man är arbetslös känns inte så bra. Även om jag hade en anledning så.. Men då kommer de ju ringa fler gånger jue Klart dem gör. Jag verkar ha blivit favoritvikarien på just den avdelningen så. Men jag får jobba ändå. Planerna för min lilla utflykt gick i stöpet så jag ringde upp Dagiset igen och hörde om hon hittat någon annan som kunde vicka. (Vilket hon inte hade) Och då erbjöd jag mig mina tjänster. Money money money. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 2 nov, 2012 04:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Nja. Men sånt händer så lätt över internet Skrivet av Borttagen: Haha hahah NEEEEeeej men gullet! jag bara skämtade med dig. ♥ blev du orolig? 2 nov, 2012 08:25 |
|
Lunah~
Elev |
2 nov, 2012 08:32 |
|
Borttagen
|
Vill ngn läsa?^^
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=26192&watch=1 2 nov, 2012 08:33 |
|
joel9324
Elev |
Ska på Halloweenpart ikväll. Ska bli kul. Men vet ej vad jag ska vara. Ska nog göra sår och blod
Tidigare idag ska jag köpa Quidditch genom tiderna eller The tales of beedle the bard
2 nov, 2012 09:25 |
|
The Noble Lion
Elev |
jag har biljetter till One Direction konserten i Maj, jag ska gå tillsammans med acciomuffinoch Bananas!!! addjkfasghlakj
2 nov, 2012 09:27 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Sitter och glor på ett flygplan... Det står NOX på det xD
2 nov, 2012 09:30 |
|
acciomuffin
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: jag har biljetter till One Direction konserten i Maj, jag ska gå tillsammans med acciomuffinoch Bananas!!! addjkfasghlakj JAG ÄR SÅ GLAD SÅ JAG VET INTE VART JAG SKA TA VÄGEN IAHSPSDIBSDIBSADSDAPOHSD
2 nov, 2012 09:32 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen