@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NayasProudlySo
Elev |
2 nov, 2012 00:37 |
|
Luna Chang
Elev |
JAG SKA BLI EN ICKESOVANDE VAMPYR, OKOK??
Hej 2 nov, 2012 00:38 |
|
Pixie
Elev |
2 nov, 2012 00:40 |
|
Tuggrus
Elev |
Känner mig manad att se Intresseklubben så inte min crush kan mörda mig på måndag för att jag är lat och inte såg på sista avsnittet den här veckan..
#Intresseklöubben Så Intresseklubben kan anteckna att jag ska se på Intresseklubben halv två. MUMS! 2 nov, 2012 01:08 |
|
Deathless
Elev |
2 nov, 2012 01:20 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Deathless: Stå ut männisch! Tänk på att den ska ut snart, du kommer inte ha den hela livet!Jag har ont i min tand. :c Det är den jävla tandställningens fel. D: Dessutom är det vääääldigt skönt att ta ut den, andas, ta en kopp te och ha lite välförtjänt fredagsmys så går det över! *krya-på-dig-kram* MUMS! 2 nov, 2012 01:28 |
|
Deathless
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Deathless: Stå ut männisch! Tänk på att den ska ut snart, du kommer inte ha den hela livet!Jag har ont i min tand. :c Det är den jävla tandställningens fel. D: Dessutom är det vääääldigt skönt att ta ut den, andas, ta en kopp te och ha lite välförtjänt fredagsmys så går det över! *krya-på-dig-kram* Tack! ♥
2 nov, 2012 01:29 |
|
Tuggrus
Elev |
Intresseklubben är så bra.
"Hej! Jag heter Anders Jansson" - min nya sms signal soon.. "Hankycklingarna plockas bort till krossen.. och hon.. dam.. damkycklingarna får vara kvar" MUMS! 2 nov, 2012 01:31 |
|
Deathless
Elev |
2 nov, 2012 01:58 |
|
Solkatten
Elev |
Damn. Gick in på Anslagstavlan och såg ett troll långt ner men klickade vidare. Tänkte sedan "Men just det, där var det ju ett troll!" så jag gick tillbaka men självklart hann någon ta det. -.- FUU!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 nov, 2012 02:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen