Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissBellatrix
Elev |
Skrivet av Elma00: Mitt ben ser hemskt ut. Jag tog den där idiotiska glas biten och skar mig. Röda sår som svider. Långa sträck.... Och allt det här på min födelsedag. Sluta! Varje gång du skär dig själv känns det som en nål i mitt hjärta Grattis på 13års dagen föresten Hey there. You come here often? 17 feb, 2013 15:16 |
|
Borttagen
|
17 feb, 2013 16:55 |
|
smartbabe
Elev |
just nu hatar jag vintern. satt och kollade igenom bilderna från 2012, sommaren i finland. så sjuk underbar tid där uppe alltså. morgnarna, dagarna på landet, själva luften, naturen, allt!
inga problem, inget att oroa sig för alls! nu blir jag deprimerad, känns som att 2013 kommer bli värsta sommaren någonsin, fast det hoppas jag verkligen inte på. :-( ![]()
17 feb, 2013 21:00 |
|
Ginny00
Elev |
Min mamma fick reda på allt av min fröken idag. Jag ska förmodligen byta till den andra sexan där jag faktiskt har en kompis. Och idag hade två tjejer i min klass en redovisning om sitt slumpmässigt valda elevensvalarbete, ätstörningar. Det slog mig hur jävla värdelöst det är egentligen. Antingen så blir man frisk eller så dör man. Det spelar ingen roll hur lång tid det tar, man kommer bara dit i vilket fall som helst. Liv eller död.
Jag säger inte att jag ska bli frisk direkt, men jag tar i alla fall ett steg framåt. Jag kör en dag i taget i alla fall, och jag stannar inte kvar i en klass jag inte trivs i när jag KAN byta till en där jag har en riktig kompis. 18 feb, 2013 17:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Har du inga kompisar i din nuvarande klass? :c Iaf så hoppas jag verkligen att det blir bättre för dig, och att du kommer till en klass du trivs i! Min mamma fick reda på allt av min fröken idag. Jag ska förmodligen byta till den andra sexan där jag faktiskt har en kompis. Och idag hade två tjejer i min klass en redovisning om sitt slumpmässigt valda elevensvalarbete, ätstörningar. Det slog mig hur jävla värdelöst det är egentligen. Antingen så blir man frisk eller så dör man. Det spelar ingen roll hur lång tid det tar, man kommer bara dit i vilket fall som helst. Liv eller död. Jag säger inte att jag ska bli frisk direkt, men jag tar i alla fall ett steg framåt. Jag kör en dag i taget i alla fall, och jag stannar inte kvar i en klass jag inte trivs i när jag KAN byta till en där jag har en riktig kompis. 18 feb, 2013 17:40 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Har du inga kompisar i din nuvarande klass? :c Iaf så hoppas jag verkligen att det blir bättre för dig, och att du kommer till en klass du trivs i! Min mamma fick reda på allt av min fröken idag. Jag ska förmodligen byta till den andra sexan där jag faktiskt har en kompis. Och idag hade två tjejer i min klass en redovisning om sitt slumpmässigt valda elevensvalarbete, ätstörningar. Det slog mig hur jävla värdelöst det är egentligen. Antingen så blir man frisk eller så dör man. Det spelar ingen roll hur lång tid det tar, man kommer bara dit i vilket fall som helst. Liv eller död. Jag säger inte att jag ska bli frisk direkt, men jag tar i alla fall ett steg framåt. Jag kör en dag i taget i alla fall, och jag stannar inte kvar i en klass jag inte trivs i när jag KAN byta till en där jag har en riktig kompis. haha så jag postade detta till dig i onödan?? men ja. ♥ 18 feb, 2013 17:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Ja haha xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Har du inga kompisar i din nuvarande klass? :c Iaf så hoppas jag verkligen att det blir bättre för dig, och att du kommer till en klass du trivs i! Min mamma fick reda på allt av min fröken idag. Jag ska förmodligen byta till den andra sexan där jag faktiskt har en kompis. Och idag hade två tjejer i min klass en redovisning om sitt slumpmässigt valda elevensvalarbete, ätstörningar. Det slog mig hur jävla värdelöst det är egentligen. Antingen så blir man frisk eller så dör man. Det spelar ingen roll hur lång tid det tar, man kommer bara dit i vilket fall som helst. Liv eller död. Jag säger inte att jag ska bli frisk direkt, men jag tar i alla fall ett steg framåt. Jag kör en dag i taget i alla fall, och jag stannar inte kvar i en klass jag inte trivs i när jag KAN byta till en där jag har en riktig kompis. haha så jag postade detta till dig i onödan?? men ja. ♥ 18 feb, 2013 17:43 |
|
Borttagen
|
Är osäker på mig själv och andra och allt och vågar ingenting. Jag tänker för mycket. Hela tiden.
18 feb, 2013 17:43 |
|
lovegood99
Elev |
Elma00 det där är ingen bra lösning , det leder egentligen ingen vart! snälla fortsätt inte!</3
finns här om du vill uggla någon gång♥ 18 feb, 2013 17:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Uggla? ♥Är osäker på mig själv och andra och allt och vågar ingenting. Jag tänker för mycket. Hela tiden. 18 feb, 2013 17:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen