vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Funderar på om jag borde stänga ner datorn och sy på min klänning, men ångrar mig och skriver här istället...xD
13 dec, 2011 14:21 |
|
expelliarmus
Elev |
13 dec, 2011 15:38 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på min syster när hon sjunger "Dom, dom, dom, dom, dom...".
13 dec, 2011 15:39 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på Panic! at the disco och äter kola xD
13 dec, 2011 15:43 |
|
J00KERN
Elev |
13 dec, 2011 16:28 |
|
cannedcorn
Elev |
13 dec, 2011 16:49 |
|
Borttagen
|
Lyssarr på idolvinnarlåten (bäst!) och chillar här
Ska på gymnastiken snart ♥ 13 dec, 2011 16:57 |
|
Borttagen
|
Hej då!
(Jag loggar ut!) 13 dec, 2011 16:58 |
|
expelliarmus
Elev |
13 dec, 2011 16:59 |
|
Knizzlare
Elev |
13 dec, 2011 17:44 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen