@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna.Lovegood
Elev |
1 nov, 2012 23:36 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Solkatten: Vet inte hur jag ska börja min fanfic Vad handlar den om? ![]() 1 nov, 2012 23:37 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Nepp!♥ Du är lika underbart elak som alltid xD Det finns en anledning till att jag har döpt DGG3 till Hanna *pling ingis som är den enda som fattar det där med DGG3 och som också kan få en liten taggning* I suppose it has something to do with angry birds? Hej 1 nov, 2012 23:37 |
|
mine
Elev |
1 nov, 2012 23:37 |
|
Solkatten
Elev |
Såklart inte. Varför tror du det? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 nov, 2012 23:37
Detta inlägg ändrades senast 2012-11- 1 kl. 23:38
|
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Nepp!♥ Du är lika underbart elak som alltid xD Det finns en anledning till att jag har döpt DGG3 till Hanna *pling ingis som är den enda som fattar det där med DGG3 och som också kan få en liten taggning* I suppose it has something to do with angry birds? You don't say xD Och det är en FK 8D Skrivet av mine: Fast du fick ett meddelande du också♥ Faktiskt inte 1 nov, 2012 23:38 |
|
Luna Chang
Elev |
Hej 1 nov, 2012 23:38 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Luna Chang: TAGG WAR ONE!! Och snart blir det tagg-och-citerings-krig xD 1 nov, 2012 23:39 |
|
Solkatten
Elev |
1 nov, 2012 23:39 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Solkatten: Såklart inte. Varför tror du det? bara, bara liiiiiiite, va?:] Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Nepp!♥ Du är lika underbart elak som alltid xD Det finns en anledning till att jag har döpt DGG3 till Hanna *pling ingis som är den enda som fattar det där med DGG3 och som också kan få en liten taggning* I suppose it has something to do with angry birds? You don't say xD Och det är en FK 8D Skrivet av mine: Fast du fick ett meddelande du också♥ Faktiskt inte JASSÅ GICK DU TVÅ????? O.O Hur många fick du nu? 1 nov, 2012 23:39 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen