Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Myling
Elev |
Förstår vad du menar! Du borde försöka sova, när man inte sover blir hjärnan helt paj, tillslut blir man knäpp, på riktigt. Om du känner att du behöver hjälp att sova kan du gå till vårdcentralen och be om hjälp. 16 feb, 2013 15:00 |
|
Borttagen
|
Sitter framför datron och är osocial. Som vanligt.
Varför lägger folk upp bilder på InstaG där det står att "Idag har jag ... med ..."? D: Jag är ALDRIG med någon. Känner mig sjukt ensam... 16 feb, 2013 16:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: . Sitter framför datron och är osocial. Som vanligt. Varför lägger folk upp bilder på InstaG där det står att "Idag har jag ... med ..."? D: Jag är ALDRIG med någon. Känner mig sjukt ensam... Tråkigt..... Vill du uggla?? 16 feb, 2013 17:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nej, det är ok ^^Skrivet av Borttagen: . Sitter framför datron och är osocial. Som vanligt. Varför lägger folk upp bilder på InstaG där det står att "Idag har jag ... med ..."? D: Jag är ALDRIG med någon. Känner mig sjukt ensam... Tråkigt..... Vill du uggla?? 16 feb, 2013 17:13 |
|
Drake
Elev |
Ugglan Hedwig, glina2 & Obliviate_:
Men oj vad många vi är... Irl har jag knappt träffat folk i samma sits, vad jag vet. (Kanske inte är det första man tar upp med folk man inte känner iofs). Min mamma dog några månader innan jag började skolan. När pappa skulle lämna mig på skolan grät jag och ville att han skulle lova att inte dö, varje morgon tror jag. Och på nätterna (jag sov i samma rum som honom) väckte jag honom hela tiden för att kolla om han levde. 16 feb, 2013 19:05 |
|
Obliviate_
Elev |
Drake
Jag reagerade lite annorlunda än er, men jag var iofs 9 år när min mamma dog. Jag försökte mer, ta ansvar. Växa upp. Hjälpte pappa med allt, skötte läxor osv utan o bli tillsagd, drog enormt mkt på umgänget med kompisarna för att jag inte ville lämna honom ensam osv. 16 feb, 2013 19:51 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Rymdkonungen: Den som orkar läsa dethär får gärna uggla mej så jag kan ge er nobelpris i uthållighet Spoiler: Tryck här för att visa! Okej jag läste det,var är mitt nobelpris? haha nej skoja bara,jag har en lika dan idiot i min klass men sedan jag van över honom i fäktning så är han inte lika taskig mot mig iallafall fast tyvärr mot mina vänner. Om du känner att du behöver/vill prata med någon så kan du alltid uggla mig!
16 feb, 2013 20:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Rymdkonungen: Den som orkar läsa dethär får gärna uggla mej så jag kan ge er nobelpris i uthållighet Spoiler: Tryck här för att visa! Okej jag läste det,var är mitt nobelpris? haha nej skoja bara,jag har en lika dan idiot i min klass men sedan jag van över honom i fäktning så är han inte lika taskig mot mig iallafall fast tyvärr mot mina vänner. Om du känner att du behöver/vill prata med någon så kan du alltid uggla mig! Känner igen mig starkt!!!! I klassen under mig (som jag går med vartannat år) går det en kille som är jättekort och därför ska han alltid vara så himla dum! Han ska ALLTID veta vem och vad man pratar om och han är med i många bråk. Han tror också att han är såcool och ja jag kan inte riktigt förklara.... Han är bara för mycket! 16 feb, 2013 20:15 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Dini99: Skrivet av Dramione99: Jag har kasnke gjort något väldigt hemskt, när jag tänker efter. Någon från min skola har ringt hem idag ... och ja. Vill du berätta? Finns om du vill uggla! Nej, det är ok nu. Men tack ändå! Ingen irngde igen, så jag tror inte det var nåt allvarligt liksom. Men eftersom det hände lite grejer på musiken så blev det så läskigt att de ringt hust den dagen, haha. Skönt att det löste sig! ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 17 feb, 2013 14:30 |
|
Elma00
Elev |
Mitt ben ser hemskt ut. Jag tog den där idiotiska glas biten och skar mig. Röda sår som svider. Långa sträck.... Och allt det här på min födelsedag.
17 feb, 2013 15:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen