My Little Pony: Friendship Is Magic
Forum > Off Topic > My Little Pony: Friendship Is Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av ernin: Skrivet av Borttagen: ^Ja, det gör det extra roligt att rita oss! Ska rita en till bild snart... Nå´n som vill vara med på bilden? Jag vill vara med! Absolutliiie!!!! 16 aug, 2012 11:11 |
|
cirklar
Elev |
Nu har jag gjort mig själv som ponny igen.
![]() Jag har ändrat lite på färgen, manen, svansen och jag är numer en enhörning istället för en pegasus. Och så ser ni ju mitt cutie mark, som inte blev så bra.
16 aug, 2012 14:55 |
|
Soda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ernin: Skrivet av Borttagen: ^Ja, det gör det extra roligt att rita oss! Ska rita en till bild snart... Nå´n som vill vara med på bilden? Jag vill vara med! Absolutliiie!!!! Få ja osså?
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
16 aug, 2012 16:41 |
|
LolFeelings
Elev |
Men nu vet jag vad jag skulle ha för cutiemark... EN BOK!!
det är så löjligt att jag inte kommit på det förr... ._.
16 aug, 2012 16:48 |
|
Soda
Elev |
16 aug, 2012 16:55 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Ollis100: Skrivet av Borttagen: det här är jag ._. mitt märke är för att jag är jord och vatten alltså en lotus Celestia and Luna are royal ponies who raise the sun and the moon, plus they're over 1000 years old. Unless your pony can somehow equal or top that, you only have 3 choices: earth pony, pegasus pony or unicorn pony. Take your pick. -MizuTakishima på DeviantART Och jag håller helt med henne Jag håller också med helt. ![]() Bara Lauren Faust får göra så! ![]() Annars är det fusk! XD 16 aug, 2012 16:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: men jag får ha det för jag är gud i azumistenSkrivet av Ollis100: Skrivet av Borttagen: det här är jag ._. mitt märke är för att jag är jord och vatten alltså en lotus Celestia and Luna are royal ponies who raise the sun and the moon, plus they're over 1000 years old. Unless your pony can somehow equal or top that, you only have 3 choices: earth pony, pegasus pony or unicorn pony. Take your pick. -MizuTakishima på DeviantART Och jag håller helt med henne Jag håller också med helt. ![]() Bara Lauren Faust får göra så! ![]() Annars är det fusk! XD 16 aug, 2012 17:00 |
|
Soda
Elev |
16 aug, 2012 17:03 |
|
Ollis100
Elev |
Skrivet av Soda: Om man är en äkta brony så bryr man sig.^^ orka bry sig -.- hej 16 aug, 2012 18:17 |
|
Soda
Elev |
Är en äkta brony(!) men jag tycker ändå att alla ska få bestämma själva
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
16 aug, 2012 18:49 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen