Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Yeah baby! ...dock falskt.
Du gillar att ta Vernon Dudleys parti många gånger? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 26 jan, 2011 17:24 |
|
Julia Grymm
Elev |
falskt
du gillar att äta sirapstårta? 26 jan, 2011 17:41 |
|
soratanaka
Elev |
Bluh. Falskt.
Du gillar ananas. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 26 jan, 2011 20:29 |
|
Soz
Elev |
Falskt
Du gillar inte choklad ..? Sherlockian, Whovian etc. 27 jan, 2011 07:29 |
|
Slytherinofc
Elev |
sant ^^ hatar chocklad x)
du hatar när folk säger att HP suger? Haters will say what they want but their hate will never stop you from chasing your dream ♥ 27 jan, 2011 15:35 |
|
Soz
Elev |
Sant
Sirius är bättre en James? Sherlockian, Whovian etc. 27 jan, 2011 16:14 |
|
bardia
Elev |
sant tycker jag iallafall
du tycker att sirius inte borde dött 27 jan, 2011 16:37 |
|
soratanaka
Elev |
Sant, tror jag det blir. Min hjärna är rätt nyvaken. Men tycker inte att Sirius borde ha dött, så det blir sant där, va? Hahhaa.
Snape rullar roligt i munnen. Snäääjp. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 27 jan, 2011 17:12 |
|
Kesan
Elev |
Falskt
De svenska HP-omslagen är de absolut snyggaste? "Jag är inte Fred, jag är George! Hur i fridens namn, kvinna, kan du kalla dig själv mor? kan du inte se att jag är George?" 27 jan, 2011 17:23 |
|
soratanaka
Elev |
Falskt.
JK Rowling är tuff. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 27 jan, 2011 17:24 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen