Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Det bästa med Fred & George

Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George

1 2 3 ... 84 85 86 ... 236 237 238
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Losa:
"So top grade's O for 'Outstanding,'" Hermione was saying, "and then there's A-"
"No, E," George corrected her, "E for 'Exceeds Expectations.' And I've always thought Fred and I should've got E in everything, because we exceeded expectations just by turning up for the exams."


Åhh, älskar den Quoten

15 okt, 2011 11:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Losa:
"So top grade's O for 'Outstanding,'" Hermione was saying, "and then there's A-"
"No, E," George corrected her, "E for 'Exceeds Expectations.' And I've always thought Fred and I should've got E in everything, because we exceeded expectations just by turning up for the exams."


Åhh, älskar den Quoten

15 okt, 2011 15:21

Ella01
Elev

Avatar


Jag gillar George...
Vet inte varför jag inte gillar Fred lika mycket.

✩✩✩

15 okt, 2011 16:52

Borttagen

Avatar

+1


Känns awkward att George tillåter sig själv att gifta sig med Angelina, som var Freds flickvän, och att Angelina vill gifta sig med honom ;o

15 okt, 2011 17:01

Dramione99
Elev

Avatar

+1


Love to Fred and George! ♥♥♥

15 okt, 2011 18:10

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Ella01:
Jag gillar George...
Vet inte varför jag inte gillar Fred lika mycket.


Tvärtom för mig. Gillar(läs "är förälskad" i Fred...♥ George ser jag mer som en bra kompis...♥

15 okt, 2011 18:58

Borttagen

Avatar


GEORGE ÄR MIN ÄLSKLING ♥
hahaha igår när jag och en kompis gick på stan så snackade jag asmkt om dom och min kompis bara : "ah men Julia, håll käften.." ♥

15 okt, 2011 21:22

Borttagen

Avatar


Hahhaha nämen MoonChiild då
Dock säger mina kompisar så till mig hela tiden, så fort jag börjar snacka om något som har med dom aatt göra, för jag har nog redan sagt allt ;P Liksom det blir som att jag säger:
"Har ni läst vad dom säger i 1:an?"
"Nej"
"Nehe *säger exakt som dom sa*"
"jaha"
"och sen så sa dom..."
"men Emma, håll käften, vi bryr oss inte"

15 okt, 2011 21:42

Borttagen

Avatar


Haha, känner igen det där x)♥

15 okt, 2011 21:43

Borttagen

Avatar


Hatar när de säger att de inte bryr sig om Fred & George (eller James & Oliver) D:

Älskar dagen då de är födda ♥ 1 april ♥

15 okt, 2011 21:46

1 2 3 ... 84 85 86 ... 236 237 238

Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George

Du får inte svara på den här tråden.