If the stars keep shining [Sv]
Forum > Fanfiction > If the stars keep shining [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mrs Malfoy
Elev |
C!!!
Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid! 29 sep, 2011 16:54 |
|
Borttagen
|
Jag tror jag tycker B, fast kanske att du skapar en uppföljare om Rose och Hugo, när de kommer till och när de växer upp och börjar skolan
29 sep, 2011 17:09 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Jag tycker att du ska köra på C, då kan du ju ändå skriva om Hermiones och Ginnys graviditet och om Barnens liv och skolgång. Sedan kan du ju ändå byta perspektiv, som du har gjort hittills så man får veta lite vad som händer på Hogwarts och vad som händer "hemma"
"She's buying the stairway to heaven" 29 sep, 2011 17:16 |
|
lillalollo
Elev |
VIKTIGT:
Jag har tänkt, och kommit fram till hur det blir. Det kommer bli en blandning mellan altenativ b) och c)... Jag kommer avsluta den här ff:en. Ett kapitel, en epilog och sedan är det slut. Så kommer jag börja på min nya. Men den kommer läggas ut på den här tråden. Det blir lätt för er läsare, och för mig. Hoppas att ni respekterar mitt val, och fortsätter läsa. "Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling 29 sep, 2011 17:34 |
|
Tonks-nea1
Elev |
29 sep, 2011 17:46 |
|
Borttagen
|
åh längtar
29 sep, 2011 17:53 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Självklart ! Kommer aldrig sluta bevaka den här FF:en !
"She's buying the stairway to heaven" 29 sep, 2011 17:54 |
|
lillalollo
Elev |
Skrivet av Tonks-nea1: Kommer det vara som en liten blandning av denna???? Nästa ff kommer jag lägga ut här i denna tråd. Den kommer att handla lite mer om tredje genertionen... Har kommit på ett namn som jag personligen tycker är awsome! xD Liten hemlis.. Jag har en idé på en uppföljare till nästa ff också. Så jag hoppas att ni fortsätter läsa. "Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling 29 sep, 2011 18:11 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Det blir jättebraaa! Längtaaaaaar!!! ♥ ♥ ♥
23 september <3 29 sep, 2011 18:11 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Skrivet av lillalollo: Skrivet av Tonks-nea1: Kommer det vara som en liten blandning av denna???? Nästa ff kommer jag lägga ut här i denna tråd. Den kommer att handla lite mer om tredje genertionen... Har kommit på ett namn som jag personligen tycker är awsome! xD Liten hemlis.. Jag har en idé på en uppföljare till nästa ff också. Så jag hoppas att ni fortsätter läsa. Ojojoj, här vart det planer "She's buying the stairway to heaven" 29 sep, 2011 18:16 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen