Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
28 aug, 2011 15:49 |
|
Borttagen
|
Jag vill också vara Huffle, men att vara Gryff eller Slyth (de två som jag hamnar i om jag inte hamnar i Hufflepuff i testen) är helt okej
28 aug, 2011 15:51 |
|
Parseltongue
Elev |
28 aug, 2011 16:27 |
|
Borttagen
|
nej, haha
28 aug, 2011 16:52 |
|
whirlwinds
Elev |
ok, någon.......... börjar bli friskare från min förkylning men jag orkar verkligen inte skolan imorgon. pappa är en sådan här människa som ba "så länge du inte har 45° feber och är halvt döende kan du gå till skolan i alla fall!!!" och blir seriöst ARG om jag ber om att få stanna hemma, för han menar bara att jag överdriver och säger det för att jag inte vill gå till skolan. (vilket visserligen är sant den här gången, men han är alltid så, även när jag faktiskt är jättesjuk...)
så.......... hur ska jag göra för att det ska bli övertygande?! så att jag ska få stanna hemma och så att det inte märks att jag mår bättre, liksom. :$ funderar på att stanna uppe aslänge inatt, för lite sömn kan få mig att verka sjukare........ haha åh seriöst :C men bara imorgon!!! för måndagar är hemska i skolan. tisdag kan jag gå. :$
28 aug, 2011 18:39 |
|
Borttagen
|
Samma med mina föräldrar, åh..
28 aug, 2011 18:41 |
|
Borttagen
|
^ en gång hände det mig, fast med mamma. jag skrek på min brorsa samma morgon.. och sedan kräktes jag.. och då fick jag stanna hemma. typ enda gången då... teehee... :o
28 aug, 2011 18:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av whirlwinds: ok, någon.......... börjar bli friskare från min förkylning men jag orkar verkligen inte skolan imorgon. pappa är en sådan här människa som ba "så länge du inte har 45° feber och är halvt döende kan du gå till skolan i alla fall!!!" och blir seriöst ARG om jag ber om att få stanna hemma, för han menar bara att jag överdriver och säger det för att jag inte vill gå till skolan. (vilket visserligen är sant den här gången, men han är alltid så, även när jag faktiskt är jättesjuk...) så.......... hur ska jag göra för att det ska bli övertygande?! så att jag ska få stanna hemma och så att det inte märks att jag mår bättre, liksom. :$ funderar på att stanna uppe aslänge inatt, för lite sömn kan få mig att verka sjukare........ haha åh seriöst :C men bara imorgon!!! för måndagar är hemska i skolan. tisdag kan jag gå. :$ Drick ett glas saltvatten så spyr du nog - då kanske han tror dig! Nej, skoja, men typ.. låtsas vara så trött och sjuk att du inte ens orkar sitta vid datorn, att du bara orkar ligga ned och sova! 28 aug, 2011 18:51 |
|
Celebikai
Elev |
29 aug, 2011 15:14 |
|
kinshaw
Elev |
29 aug, 2011 15:18 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen