the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
Isac log för sig själv då han hörde Theo säga så han gick tillbaka till andra.
14 nov, 2015 17:49
|
|
Borttagen
|
Theodore valde att gå lägga sig och vila en stund.
14 nov, 2015 17:50
|
|
Borttagen
|
" Det här var nära " sa Isac och satte sig och andades ut det var ju trots allt nära att bli upptäckt av Theo.
14 nov, 2015 17:54
|
|
Borttagen
|
"vad var nära?" frågade Stella lite nyfiket.
14 nov, 2015 17:55
|
|
Borttagen
|
" tja kan man säga inte lätt att ha en rumskompis som är en människa man vet aldrig när denna personen kommer in i rummet när man fixar käk " sa Isac.
14 nov, 2015 17:57
|
|
Borttagen
|
"åh tur att du inte blev avslöjad iallafall" sa Stella och log lite grann.
14 nov, 2015 18:04
|
|
Borttagen
|
" Han sa till sig själv att han såg i syne så det var tur " sa Isac.
14 nov, 2015 18:48
|
|
Borttagen
|
"du måste vara försiktigare dock. Ju färre personer som känner till oss desto bättre" sa Yukiko.
14 nov, 2015 18:50
|
|
Borttagen
|
" Jag vet det men behöver ju även äta " sa Isac och suckade han kunde ju inte ta vilket blod som helst heller.
14 nov, 2015 18:55
|
|
Borttagen
|
"Vad sägs om att vi planerar en bra plan i morgon? det börjar bli sent " sa Yukiko och gäspade.
14 nov, 2015 18:57
|
Du får inte svara på den här tråden.