D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag vaknade efter ett tag. det var fortfarande mörkt. Joe sov så jag satte mig försiktigt upp. jag såg inte Hermione eller dem andra. jag blev orolig men det fanns inget jag skulle kunna göra. jag la mig ner igen med mitt huvud lutande mot hans bröstkorg.
25 okt, 2015 20:53 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag kände en tyngd på mitt (chest?)och öppnade ögonen litegranna och såg att Dracos huvud låg där. "Hej" sa jag med sömn kvar i min röst.
25 okt, 2015 23:10 |
|
Borttagen
|
(man säger väl typ bröst?? haha vet inte)
"hej," sa jag tyst. det hade blivit ljusare nu och det var fuktigt och kallt i luften. 25 okt, 2015 23:16 |
|
Shadow of hope
Elev |
26 okt, 2015 07:28 |
|
Borttagen
|
"Bra. förutom att min syster fortfarande är borta och det är jättekallt," svarade jag.
jag var tyst ett tag. "hur mår du då?" 26 okt, 2015 10:23 |
|
Borttagen
|
Jag hade gått genom skogen hela natten och när klockan kanske var fyra på natten så såg jag ett brunt hårsvall bakifrån.
-Hermione? 26 okt, 2015 17:19 |
|
Borttagen
|
"Hermione, snälla svara!" skrek jag i panik.
Jag gick runt i den som verkade oändliga skogen, skorna var fulla med barr men skit i det! Hermione var mycket viktigare, en tår föll ner för min kind. Jag hörde något knastrande bakom mig. "V-vem där?!" frågade jag ock skakade av rädsla och kyla. En man med ett smalt ansikte, blont hår och klar blå ögon rörde sig mot mig. "Lamslå!" skrek han. 26 okt, 2015 17:58 |
|
Shadow of hope
Elev |
Mitt leende försvann och jag kollade på honom ledset. "Allt kommer att bli okej igen, jag lovar!" Sa jag och kollade på honom innan jag kom på att han hade frågar mig. "Jag är okej men jag håller med om att det är kallt." Sa jag och kollade på honom medans jag la ner huvudet på marken.
26 okt, 2015 22:34 |
|
Borttagen
|
jag var tyst ett tag.
"tänk om något har hänt dem andra," sa jag och kurade närmare joe för att bli varmare. 26 okt, 2015 22:56 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag visste inte vad jag skulle säga eller göra. När jag kände Draco kura sig närmare mig så jag tog mina armar runt honom. "J-ja, jag... Vet i-inte" sa jag tyst.
26 okt, 2015 23:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen